Hodepine from hell.m
Håpee den går over snart
God bedring![emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hodepine from hell.m
Håpee den går over snart
Ikke stort. Hjemme med sykt barn
Er endelig ferdig med babyteppet til babyen til ei venninne, og har begynt på jordbærluen til frøkna![]()
Ronja! Hva er dette?
![]()
![]()
Du har liksom blitt hud spesialist etter det med gutten din![]()
I grunn ikke
Takk for detGod bedring![emoji4]
Idag krangler nakken igjen, var tydeligvis ikke optimalt å trene i går.
Nå skal jeg snart på foreldremøte. Så idag blir det lite skravling. Men håper selvsagt at det ikke tar så lang tid
Blir snart semga her
Det hodet er grusomt
Kengubarnet kom hjem med skikkelig blåveis og hovent øye etter fotballtrening
Går hardt på trening hører jegKengubarnet kom hjem med skikkelig blåveis og hovent øye etter fotballtrening
Fri i morgen. Og i morgen etter skole skal begge barn på speidertur hele helga [emoji87]Så bra det gikk fint[emoji4] snaaart helg!
Haha jeg også. Syns de ligner litt på gremlings også [emoji23]Sånt får jeg klaus av![emoji38]
Må dere bestille time? Her er det drop in [emoji39] Får den om en uke sa deSå moro da!![emoji2]
Jeg bestilte time for nytt pass igår..
Ja, men alt med måte. Altså, det er godt å være emgasjert i en såpass viktig sak som skolesammenslåing. Det er mer... vel, hvlket nivå langt nede på innflytelsesstigen man engasjerer seg i, kan du si. Noe om hvor relevant det egentlig er. Noe med at man kanskje burde kunne, vel, lese utredninge heller enn å "rektor sa, og "de vil", der "de" er enten fau eller noen foreldre som kjenner halve øya, ikke politikerene som faktisk skal avgjøre dette her. At fau mener at en skole bugget i den og den kommunen for like mange elever er en fin skole, den tegninge kan man bruke, har snn ca null og niks å si for vår kommune.
Men jada, sent for meg en gang går greit. 0030 er likevel litt i seneste laget å komme hjem for et "sitte barnevakt for sovende barn (teoretisk, det ene sov ikke første tiden) for et foreldremøte som ikke skal ta så lang tid"
Men altså, saken engasjerer meg også. Bare litt mindre etter midtnatt kjente jeg
Får håpe detAu da. Håper det roer seg over natta
Så har man da fått bekreftet at helsevesenet anser ikke bilyden på jentungens hjerte som spesielt problematisk. Hun skal inn på barneavdelingen. Det er nok ikke noe kritisk som haster. Hun har krav på time innen uke 39. Altså innen et halvt år
Var ikke så braHvorfor ikke?[emoji4]