Veldig stilig, spesielt jakken, men ser dyrt ut..Vis vedlegget 222380 Vis vedlegget 222381 Åhh lyst på!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig stilig, spesielt jakken, men ser dyrt ut..Vis vedlegget 222380 Vis vedlegget 222381 Åhh lyst på!
3000kr for jakken og 499 for buksen. Så buksen ikke dyrVeldig stilig, spesielt jakken, men ser dyrt ut..
Noe helt nytt de er begynt med her hos oss. Men egentlig bedre det enn at en slipper å sitte å vente i evigheter.Mer vanlig det høres det ut som enn her.
Sa bare i går at mannen kom i dag innom. Vel vi ses da sa hu bare [emoji14]
Var jakken jeg siktet til3000kr for jakken og 499 for buksen. Så buksen ikke dyr![]()
Kanskje litt dårlig forklart, den er bare skrevet opp for meg selv.Musemor. Denne sitron pai kaken som jeg fikk oppskrift på.
Pai bunn, men marengs oppi. Og sitronkrem oppå der igjen? Klarer ikke helt se for meg hvordan den blir seende ut.
Skal prøve å lage ikveld![]()
![]()
Nope, mellomste var på seksårskontroll med legen som fant en bilyd på hjertet som hun mener mest trolig er ufarlig/vil vokse av seg greie, men greit å sjekke just in case. Også har jo barnas far en bilyd på hjertet (den også ufarlig da)
Inntil rimelighetens grenser, jaHehe, du er morgenfugl[emoji12]
Etter ikke å ha fått trent på en uke enten på grunn av reise, eller så har jeg vært syk så var det utrolig deilig å komme seg ut en tur i kveld![]()
Jobbkonferanse jeg veldig gjerne vil på, typen er ikke her så han kan ikke passe frøkna..
Kennel er dyrt, og ikke egentlig keen på å få fremmede til å passe lille bikkjegnomen.
God morgen damer. Siste dagen i mnd. Og det er fredag!!!!![]()
Spist frokost og drukket te. Klar for et par timer søvn.
Ikke helt min stil, men dersom jeg hadde måtte velge hadde jeg satt de sorte, men det kommer litt an på hvilke av skone din klesstil passer til
Det var utrolig deilig, men muligens litt tidlig, nå er jeg tettere igjenDeilig for kropp og sjel[emoji2]
Nei, ikke egentlig. Kan kanskje fikse det om jeg kjører til og fra møtet, men da får jeg ikke dekket reise av jobb. Teite regler.Skjønner....ingen familie i nærheten heller?[emoji4]
Likte disse bedreJeg likte de ,men høy pris. Evt disse på budsjett Vis vedlegget 222388
Ingen har påpekt før. Og om man er født med eller det dukker opp vet jeg faktisk ikke.Alltid greit å sjekke opp ja[emoji4]
Men ingen har hørt bilyd tidligere? Er man født med slikt eller kan det komme etterhvert?