Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk. Det ble faktisk veldig koseligKos deg på foreldremøtet![]()
Veldig dyrt. Men ahhhr, koster litt med beis hvert år også. Og for ikke å snakke om alle arbeidstimene som går med å ligge på kne. BLÆRKDet vurderte vi også i fjor, men det er vanvittig dyrt! Men genialt!

Forran på leggen ja. Er er ikke typisk eksem plass for han.Langt ifra spesialist[emoji12]
Er det foran på leggen? Klør det? Kommet plutselig?
au au au. Det hørtes ikke noe godt ut. Håpe det mirakuløst har roet seg over natten.Trynet i steintrappa når de skulle løpe opp
God morgen . Håpe hodepinen slipperGod morgen
Fortsatt hodepine, gleder meg til kl 15 i dag for da er det heeeeelg
Hod morgenGOD MORGEN![]()
![]()
Huff ja.Ååååå som jeg hater den vekkerklokken!!!
Må bestille time her også. Vi fikk time 6 aprilOj ! Så stor forskjell rundt da. Fikk beskjed om å sette meg ned. Også kom hu 3 minutter etterpå og henta meg for bilde. Elsker de bildene. Ser kriminelt forbanna ut [emoji23]
God morgen
Fortsatt hodepine, gleder meg til kl 15 i dag for da er det heeeeelg
Hvordan er formen til frøkna?Hod morgen![]()
Mer vanlig det høres det ut som enn her.Må bestille time her også. Vi fikk time 6 april![]()
Åhh kjekt med speidertur for de daUnga er gått til skolen og jeg la meg nedpå litt igjen gitt. Før jeg skal starte med å pakke alt til speiderturen til de beggeVar jo litt av en liste man fikk med seg
Første gang minste er med. Så vi er litt spent alle sammen. Dagtid kommer til å gå fint. Jeg er mer bekymra for kveldstid. Hu kan være ganske sta [emoji85] Og b menneske. Men tenker at på turen har hun søstra si med og 2 søskenbarn hu er nære med. Og er på en kjent plass hvor farmora bor 3 min unnaÅhh kjekt med speidertur for de da![]()
Skjønner det er spennende da jaFørste gang minste er med. Så vi er litt spent alle sammen. Dagtid kommer til å gå fint. Jeg er mer bekymra for kveldstid. Hu kan være ganske sta [emoji85] Og b menneske. Men tenker at på turen har hun søstra si med og 2 søskenbarn hu er nære med. Og er på en kjent plass hvor farmora bor 3 min unnaSå håper det går fint da
Bare veldig spennende.
Så jeg og mannen er barnefri vi hele helga. Kun slappe av og spise mat unger ikke liker tenker jeg. Og skrekkfilm/actionfilm på dagtid ! [emoji23]
God morgenGod morgen jenter