♫ Skravletråd Mars ♫

Musemor. Denne sitron pai kaken som jeg fikk oppskrift på.
Pai bunn, men marengs oppi. Og sitronkrem oppå der igjen? Klarer ikke helt se for meg hvordan den blir seende ut.

Skal prøve å lage ikveld :D :D

Musemor. Denne sitron pai kaken som jeg fikk oppskrift på.
Pai bunn, men marengs oppi. Og sitronkrem oppå der igjen? Klarer ikke helt se for meg hvordan den blir seende ut.

Skal prøve å lage ikveld :D :D
Kanskje litt dårlig forklart, den er bare skrevet opp for meg selv.

Først lager du paibunnen.
Så lager du kremen og lar den kjøle seg ned litt og har oppi bunnen.
NB: Jeg liker ting litt surere i dag enn dengang jeg lagde oppskriften (inspirert av flere lignende), så smak til med sitron, mengden som står der kan ses på som et minimum.
Ha marengsen oppå sitronkremen og inn i ovnen igjen

Nope, mellomste var på seksårskontroll med legen som fant en bilyd på hjertet som hun mener mest trolig er ufarlig/vil vokse av seg greie, men greit å sjekke just in case. Også har jo barnas far en bilyd på hjertet (den også ufarlig da)

Alltid greit å sjekke opp ja[emoji4]
Men ingen har hørt bilyd tidligere? Er man født med slikt eller kan det komme etterhvert?

Jobbkonferanse jeg veldig gjerne vil på, typen er ikke her så han kan ikke passe frøkna..
Kennel er dyrt, og ikke egentlig keen på å få fremmede til å passe lille bikkjegnomen.

Skjønner....ingen familie i nærheten heller?[emoji4]

Skjønner....ingen familie i nærheten heller?[emoji4]
Nei, ikke egentlig. Kan kanskje fikse det om jeg kjører til og fra møtet, men da får jeg ikke dekket reise av jobb. Teite regler.

Ser akkurat nå ut som om det ikke blir noe av, dessverre :(

Alltid greit å sjekke opp ja[emoji4]
Men ingen har hørt bilyd tidligere? Er man født med slikt eller kan det komme etterhvert?
Ingen har påpekt før. Og om man er født med eller det dukker opp vet jeg faktisk ikke.

Dagens lille ting å glede seg over: Nå ser jeg sola når jeg lufter bikkja tidlig på morgenen. Snart blir jeg å våkne med sol inn vinduene hjemme :)

Men som en besserwisser sa her om dagen, det er bare tre måneder igjen til det blir mørkere igjen! (han ble bua etter det utsagnet)

Back
Topp