Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brillebjørn? Det har jeg aldri hørt om. Tegnefilm?Nei...
Nå som Lille U sitter foran TV'n betatt av Brillebjørn kanskje jeg skal få laget meg litt frokost![]()
Du står virkelig påGod formiddag, og god fredag
Her har jeg allerde fått brettet masse klær, støvsuget alle rom oppe og nede, og vasket over alle flater. Skulle ha gjort alt i går kveld, men det var ikke minsten enig i. Sikkert like greit, for er mye mer effektiv den dagen vi får besøk uansett
I ettermiddag skal eldste få ha noen fra barnehagen over på film og godis, med noen mammaer. Kos![]()
Snill du er. Da ble hun nok veldig glad.Sånn.
Da var flasker panta, og jeg har handla. Besøkt farmor og ga hu en bukett roser ♡ Da ble hu så glad.
Så tok jeg hu med på handlinga også.
Nå er alt satt på plass. Bakgrunnstøy på tven er på og jeg MÅ begynne å finne alt barna trenger til speiderturen [emoji85] Kan vel ikke utsette det mer haha
under puta?Når man legger en speiderkniv så godt bort at man IKKE finner den. Pokker altså! Leta overalt nå føler jeg [emoji85]

TakkSnill du er. Da ble hun nok veldig glad.
Lykke til med pakkingen![]()
Nei den er funnet. Er eldste sin denne gang [emoji23] Vet søren ikke hvor den er. Tenker for harde livet. Ringte ned hvor bilen er til salg da. Og spurte om de kunne ta en runde å se der nå. Håper den ligger der. Er nok meg selv som har lagt den en lur plass denne gang [emoji85][emoji85]under puta?
Er det minsta sin?
Ikke helt, den vil være litt gui inne, men sprø skorpeTusen takk. Da skal det bakes ikveld
Men da blir toppen sprø da?![]()
Norsk "serie" som går på Fantorangen en gang i blant og som ligger på NRK Super.Brillebjørn? Det har jeg aldri hørt om. Tegnefilm?
Ikke helt, den vil være litt gui inne, men sprø skorpe
Sikker på om du spør minste, så vet hun hvor hun har gjemt denNei den er funnet. Er eldste sin denne gang [emoji23] Vet søren ikke hvor den er. Tenker for harde livet. Ringte ned hvor bilen er til salg da. Og spurte om de kunne ta en runde å se der nå. Håper den ligger der. Er nok meg selv som har lagt den en lur plass denne gang [emoji85][emoji85]
Iverste fall får jeg gå å kjøpe ny.
Norsk "serie" som går på Fantorangen en gang i blant og som ligger på NRK Super.
Er en vaskebjørn-bamse som besøker barn på en 3-4 år og bruker "fantasi-magi" når det er noe de ikke tør/klarer.
Lille U elsker den, frøkna på 5 har begynt å bli litt stor for den
Hu ante ikke. Men kjøpt ny nå. Så regner med jeg finner den andre i kveld eller morgen nå [emoji23][emoji23]Sikker på om du spør minste, så vet hun hvor hun har gjemt den![]()
Det er jo bare typiskHu ante ikke. Men kjøpt ny nå. Så regner med jeg finner den andre i kveld eller morgen nå [emoji23][emoji23]
De får alle til å se kriminelle ut gitt [emoji85]
Veldig også. Har leita overalt etter en kortstokk. Fant den fra i sommer i dag da [emoji23]Det er jo bare typisk
Takk skulle jo reist i dag. Booket om så reiser søndag . Håpe håpe
Stemt for i dag![]()
Fy da ! [emoji23]Flink du[emoji2] jeg hadde glemt det!