♫ Skravletråd Mars ♫

Når man legger en speiderkniv så godt bort at man IKKE finner den. Pokker altså! Leta overalt nå føler jeg [emoji85]

God formiddag, og god fredag :D

Her har jeg allerde fått brettet masse klær, støvsuget alle rom oppe og nede, og vasket over alle flater. Skulle ha gjort alt i går kveld, men det var ikke minsten enig i. Sikkert like greit, for er mye mer effektiv den dagen vi får besøk uansett :p

I ettermiddag skal eldste få ha noen fra barnehagen over på film og godis, med noen mammaer. Kos:)
Du står virkelig på:thumleft

Høres veldig koselig ut med besøk fra barnehagen da. kos for små og store :)

Sånn.

Da var flasker panta, og jeg har handla. Besøkt farmor og ga hu en bukett roser ♡ Da ble hu så glad.
Så tok jeg hu med på handlinga også.

Nå er alt satt på plass. Bakgrunnstøy på tven er på og jeg MÅ begynne å finne alt barna trenger til speiderturen [emoji85] Kan vel ikke utsette det mer haha
Snill du er. Da ble hun nok veldig glad.

Lykke til med pakkingen :)

under puta? :laughing025
Er det minsta sin?
Nei den er funnet. Er eldste sin denne gang [emoji23] Vet søren ikke hvor den er. Tenker for harde livet. Ringte ned hvor bilen er til salg da. Og spurte om de kunne ta en runde å se der nå. Håper den ligger der. Er nok meg selv som har lagt den en lur plass denne gang [emoji85][emoji85]

Iverste fall får jeg gå å kjøpe ny.

Brillebjørn? Det har jeg aldri hørt om. Tegnefilm?
Norsk "serie" som går på Fantorangen en gang i blant og som ligger på NRK Super.
Er en vaskebjørn-bamse som besøker barn på en 3-4 år og bruker "fantasi-magi" når det er noe de ikke tør/klarer.
Lille U elsker den, frøkna på 5 har begynt å bli litt stor for den

Nei den er funnet. Er eldste sin denne gang [emoji23] Vet søren ikke hvor den er. Tenker for harde livet. Ringte ned hvor bilen er til salg da. Og spurte om de kunne ta en runde å se der nå. Håper den ligger der. Er nok meg selv som har lagt den en lur plass denne gang [emoji85][emoji85]

Iverste fall får jeg gå å kjøpe ny.
Sikker på om du spør minste, så vet hun hvor hun har gjemt den :P

Norsk "serie" som går på Fantorangen en gang i blant og som ligger på NRK Super.
Er en vaskebjørn-bamse som besøker barn på en 3-4 år og bruker "fantasi-magi" når det er noe de ikke tør/klarer.
Lille U elsker den, frøkna på 5 har begynt å bli litt stor for den

Ahh. minsta mi har sine favoritter. Så er stortsett bare de vi er innom ;)

Back
Topp