♫ Skravletråd Mars ♫

God formiddag, og god fredag :D

Her har jeg allerde fått brettet masse klær, støvsuget alle rom oppe og nede, og vasket over alle flater. Skulle ha gjort alt i går kveld, men det var ikke minsten enig i. Sikkert like greit, for er mye mer effektiv den dagen vi får besøk uansett :p

I ettermiddag skal eldste få ha noen fra barnehagen over på film og godis, med noen mammaer. Kos:)

Kladd hadde bare vært en midlertidig greie til det blir nok for dere og bikkja. De fleste husreine hunder tisser rundt utgangsdør/verandadør når de ikke klarer å holde seg lengre, så om man legger noen kladder der før man stikker ut og etterlater henne hjemme noen timer, så kan det lette oppryddningsarbeidet i det minste/minske skader på gulv.
Forsåvidt nært verandadør to ganger. Men ikke en dør hun går ut-ut likevel, det er bare en veranda i andre etasje. Tredje gang midt i stua og fjerde under spisebordet... Ingen av stedene sånn "jeg er på vei til der jeg kommer meg ut" -steder. Og derved ikke noe logisk sted å legge kladder.

I kjelleren kunne vi prøvd det. Forsåvidt. Vi får se.

Sånn.

Da var flasker panta, og jeg har handla. Besøkt farmor og ga hu en bukett roser ♡ Da ble hu så glad.
Så tok jeg hu med på handlinga også.

Nå er alt satt på plass. Bakgrunnstøy på tven er på og jeg MÅ begynne å finne alt barna trenger til speiderturen [emoji85] Kan vel ikke utsette det mer haha

Sånn.

Da var flasker panta, og jeg har handla. Besøkt farmor og ga hu en bukett roser ♡ Da ble hu så glad.

Nå er alt satt på plass. Bakgrunnstøy på tven er på og jeg MÅ begynne å finne alt barna trenger til speiderturen [emoji85] Kan vel ikke utsette det mer haha
Så hyggelig gjort mot farmoren din

Får nesten ikke opp øyet i dag

Vedlegg

• IMG_1490957251177.jpg
    IMG_1490957251177.jpg
    6 KB · Visninger: 12
Last edited:
Sånn.

Så utrolig koslig :) Skulle ønske jeg var så nærme mine at jeg kunne gjøre noe sånt.

Kanskje litt dårlig forklart, den er bare skrevet opp for meg selv.

Først lager du paibunnen.
Så lager du kremen og lar den kjøle seg ned litt og har oppi bunnen.
NB: Jeg liker ting litt surere i dag enn dengang jeg lagde oppskriften (inspirert av flere lignende), så smak til med sitron, mengden som står der kan ses på som et minimum.
Ha marengsen oppå sitronkremen og inn i ovnen igjen

Tusen takk. Da skal det bakes ikveld :D

Men da blir toppen sprø da?xsmile9

Back
Topp