God morgen. Fri i dag. Skal jammen legge meg litt igjen når barna er gått haha.
Stemt for i dag![]()
God morgen og sov godt[emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen. Fri i dag. Skal jammen legge meg litt igjen når barna er gått haha.
Stemt for i dag![]()
Tittet litt, men vi har jo ikke bestemt noeHvor lang vei har dere dit da?
Det var vell vi som diskuterte camping plasser for en tid tilbake. Fikk du sett på noen?
Hahaha ja.Hater trommer![emoji23] søstera til mannen kjøper det alltid til gutta...av ren ondskap tror jeg![emoji15][emoji38]
Tusen takk. Legge dere bort nå [emoji23]God morgen og sov godt[emoji12]
Liiiiiit vanskelig å takke ja til barnehageplassen...![]()
Huff. Lykke til hos dyrlegen.Tittet litt, men vi har jo ikke bestemt noe
Vi har lang vei fra Sunnmøre. Men har mellomstopp på Toten/Gjøvik hvor vi setter igjen hunden.
Gitt at vi har henne, hun er 13,5 år gammel og har time hos dyrelegen om 20 min for å finne ut hvorfor hun tisser så ofte og uten å varsle at hun må ut
Neeeeeeeeiiiii, ikke legg oss bortTusen takk. Legge dere bort nå [emoji23]
Er sikkert dems væremåte slik vi kvinner trenger alene tid til å få gjort skjønnhetspleie til tiderHaha ja. Hvorfor er det alltid menn som skal gå sine egne huler, de kan vel bruke stuen de og.
Vått og dyrt er denne mnd ..Usj ja. Hater starten av året [emoji85]
Her er det såfall radio men lyden er så svakt på at du hører bare mumling....irriterendeVentemusikken til legekontoret mitt gjør meg smårar... hater den. Kjipt 80talls keyboard greier.
Kaffe latter dems er god har jeg innsettDårlig gjort! Må alltid innom restauranten!
Kjedelig? Ja.... det som er morsomt er at partiet som bestemte at man skal skatte av sin egen eiendom står å sier at de er for alle arbeiderne... nå er de mer ulver i fåreklær ...utrolig trist !Iiiiik. Veldig glad vi ikke har det her. Hvor ofte må dere betale det?
Vi skal i fireårsdag om ikke så lenge, og typen foreslo å kjøpe trommesett eller blokkfløyte eller no... kan være at jeg satte ned foten fordi jeg er redd for hevnHater trommer![emoji23] søstera til mannen kjøper det alltid til gutta...av ren ondskap tror jeg![emoji15][emoji38]
Høres ut som 45 min kose tid til annet enn å vente kommer kanskje Ann på hvor langt det er hjemSånn. Da er guttungen levert på korpsøvelse. Og man har bare bittelitt følelsene av "kunne bare ventet" for det hele varer 45 minutter...
God morgenGod kveld[emoji2]
Rolig dag på jobb her...
Ventemusikken på telefonlinja deresHer er det såfall radio men lyden er så svakt på at du hører bare mumling....irriterende
Så deilig med å ta pause [emoji14] men sikkert fint å komme tilbake?5 dager er nok det
Trodde det var normal øvelse viss det bare er øvelse med et instrument og smågrupperDet var kort øvelse[emoji4]
Prøver å få bestefar til å bygge garasjen sin med rom over så jeg kan ha stall rom og et sted å høre på musikk jeg også.slappe av og male uten at jeg forstyrrer de andreØnsker en garasje jeg med loft. Å lage til der med do også. Går det ann å ha litt musikk og høylytt snakk innimellom med venner [emoji14]