♫ Skravletråd Mars ♫

Kjedelig park for unger som liker litt fart ;)
Vi har vært der to ganger å kb vil ikke tilbake
Men mine som er litt mindre enn dine og ikke så glad i fart (eldste har tatt il tempo ekstra gigante, men mellomste var ikke lang nok) elsker den. Vi har vært der tre eller fire ganger siden mellomste var baby. Og skal helt sikkert igjen. Men jeg ser at de kan "vokse fra den" ja

Hunderfossen er kos. Vært der to år på rad nå (for det er passe dagstur fra svigers)
Var kjempekos der ja. Var så heldig med været også akkurat når vi reiste :D Hjemme regna det veldig derimot [emoji23]

Heldige dere :D

God morgen. Fri i dag. Skal jammen legge meg litt igjen når barna er gått haha.

Stemt for i dag :)

Jeg og ville kjøre ned, men med elbil, en liten som og hater å kjøre bil, og eldste som blir bilsyk sa mannen nei :p Skjønner ikke hvorfor? :p
Så godt det blir å fly hjem igjen da hvertfall. Og å slippe å kjøre 8 timer hver vei :)
Er veldig fornøyd med avgjørelsen. men satt langt inne med å bestille fly til 2000kr når vi egentli ghar bil med oss :P

Men men. Hva gjør man ikke for å få ferien 100% perfekt :P

Kjedelig park for unger som liker litt fart ;)
Vi har vært der to ganger å kb vil ikke tilbake
Ar akkurat slik jeg husker den parken. Men den har nok forandret seg mye siden jeg var der.

Ala Tusenfryd på dere da vell? er ikke det midt i blinken?

Last edited:
Men mine som er litt mindre enn dine og ikke så glad i fart (eldste har tatt il tempo ekstra gigante, men mellomste var ikke lang nok) elsker den. Vi har vært der tre eller fire ganger siden mellomste var baby. Og skal helt sikkert igjen. Men jeg ser at de kan "vokse fra den" ja
Min har synes den har vært kjedelig hele tiden han

Crap ! Mannen kjøpte trommesett for noen år siden. Så unga kunne spille på. Greit det. Han satte det bort på ett annet hus. I kveld kom vennene hans med det tilbake. De skulle flytte noe greier.

Blir gøy når barna ser det i morgen ja [emoji86][emoji86][emoji86][emoji86][emoji90] Liggee midt i stua nå liksom

Hater trommer![emoji23] søstera til mannen kjøper det alltid til gutta...av ren ondskap tror jeg![emoji15][emoji38]

Back
Topp