Aldri for syk til å leke med nye lekerHvem har vel tid til å være syk med så mange fine leker på legevakten
![]()
Og jeg som ikke en gang har kommet meg ut av jobb skjorten.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aldri for syk til å leke med nye lekerHvem har vel tid til å være syk med så mange fine leker på legevakten
![]()
Og jeg som ikke en gang har kommet meg ut av jobb skjorten.
![]()
Håper det går bra med dere i dagSitter og venter fremdeles
Mm kan vi diskutere hvem som tar lotto en først??Det er galskap....[emoji849]
Vi får satse på Lotto'n[emoji23]
Wow så flink du erEr vel oppi 29 kg ned nå [emoji4]
Det kan være et litte slit. Men de må vokse opp også en gangJeg blir sikkert å henge rundt der borte etterhvert, kommet inn i styet og flere av dem vet jeg er der på øvelsene. Hjelper til med ett og hitt. Enn så lenge er jeg liksom ikke helt igang, vi skal ha ekstraordinært generalmøte på mandag og så blir vel det nye styret endelig satt og oppgaver fordeles etterhvert og det går seg vel til. Og når lillemor blir eldre og faktisk ikke skriker etter mamma fra jeg går til jeg er tilbake... det må hun venne seg av med. På lørdag blir jeg med guttungen på en aspirant-dag og far skal passe jentene, de kommer etter noen timer for å høre konserten er planen da.
(OG mandag skal faren legge henne, for nevnte møte er fra 1830)
Hvordan er hunderfossen for tiden? Var der sist når jeg var 8 år. Tenkte litt på den i sommer men storebror er ennå ung.Blir litt bobob. I fjor var vi i dyreparken og hunderfossen også. Så da ble det kun en gang [emoji14] Så det varierer ofte.
Året før det 3 - 4 ganger. Hahaha. Må være sikker på vi bruker den og at været er på plass. For er det regn er det jo ikke særlig gøy. Så er mer på sparket vi [emoji23]
Her vurderer vi å dra til hunderfossen ( men storebror er ennå ung ) så vi tenkte på å dra til damnark for kosen skyld.Har dere bestemt sommeren da? Blir det noen ferieplaner?
Vet jo st noen av dere har bestilt syden tur
Vi har vært der jevnlig siden eldste var nesten tre. Under 90 cm er de gratis. For da er det liksom ikke noe særlig de kan gjøre. En bilbane på spor fra 80 cm og sandkassa liksom. Litt mer fra 90 cm og fra de er en meter lange koser de seg.Hvordan er hunderfossen for tiden? Var der sist når jeg var 8 år. Tenkte litt på den i sommer men storebror er ennå ung.
Vente musikk på telefonen har ingen av mine leger hatt de siste 4 årene. Takk og lovVentemusikken på telefonlinja deres![]()
På venterommet har de også en radio som står for lavt til at man egentlig hører en dritt... skjønner ikke helt poenget med det, men det er (tunghørte) meg.
Har ikkje reservert noko endå, men blir eit par veker i Sverige med campingvognHar dere bestemt sommeren da? Blir det noen ferieplaner?
Vet jo st noen av dere har bestilt syden tur
Ok kanskje vi burde ta en tur. Må måle han når jeg kommer hjemVi har vært der jevnlig siden eldste var nesten tre. Under 90 cm er de gratis. For da er det liksom ikke noe særlig de kan gjøre. En bilbane på spor fra 80 cm og sandkassa liksom. Litt mer fra 90 cm og fra de er en meter lange koser de seg.
Nå har jeg brukt litt tid på det også, hold på siden mai i fjor.Wow så flink du erjeg står fast... [emoji23] [emoji23]
Jeg tenker vel også at det er greit å være et par år egentlig da. Neste sommer tror jeg sånnsett er bedreOk kanskje vi burde ta en tur. Må måle han når jeg kommer hjem)))
Lotto, stor pott i dag.Mm kan vi diskutere hvem som tar lotto en først??![]()
Nei, minLotto, stor pott i dag.
Min, bare MIIIINNNNNNNNN!!!!!!!!
Ikke akkurat nå. Men vekta har stoppa selv etter jeg ble gravid. Hadde en vekt nedgang på 6 kg pga morgenkvalmen. Men nå er jeg tilbake på den vekta jeg alltid stopper på.Nå har jeg brukt litt tid på det også, hold på siden mai i fjor.
Noen uker står jeg stille, noen går jeg ned og noen går jeg litt opp.
Det som er viktig er ikke den enkelte uken, men helheten, ikke mist motet dersom det går feil vei en gang i blant.
Skal du mye ned?
Yeh, right my dear...Nei, min
10 kg er ikke så mye, det klarer du helt fint.Ikke akkurat nå. Men vekta har stoppa selv etter jeg ble gravid. Hadde en vekt nedgang på 6 kg pga morgenkvalmen. Men nå er jeg tilbake på den vekta jeg alltid stopper på.
Målet hadde vært 10 kg. Så skal begynne å jobbe den veien når jeg er ferdig med svangerskapet.
Helt utrolig kjedelig med den vekta. Eneste positive nå er at babyen koser seg og jeg skal passe på ikke gå så langt over hva jeg veide på slutten av sist svangerskap om det er mulig...
God morgen![]()
Mallorca er stas da. Alltid safe![]()