Veldig godt. Der og da. Kroppen er ikke så god nåGleder meg til morgen dagen
![]()
Hehe, liker å være stiv og støl jeg[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig godt. Der og da. Kroppen er ikke så god nåGleder meg til morgen dagen
![]()
Gikk helt fint daDet er lenge uten oss![emoji23]
Sitter og venter fremdelesHåper det gikk fint?[emoji4]
Vi bygde i 2012ja, er noen grusomme priser. I fjor satt vi opp en støttemur. 50 000kr... vell det var de feriepengene. Vent til neste år før du kan gjør mer
![]()
Fin fin fridagHelt grei dag på jobb[emoji4]
Du da?
Oh no! Jeg også kommenterer en del i filmer...[emoji23][emoji23][emoji23] Hahahaha.Ja det gjør han. Han har ett ferdig laget rom, som han bruker på tull.
Hadde lett sendt han ut der ja. For han ser alltid det han vil på tv. Jeg ser bare på tv når han ikke er hjemme eller soverEllers sitter han å kommenter alt som skjer. Grådig irriterende
![]()
Godt det da. Cola zeroen herDe er i seng. Mannen sover for lenge siden.... Måtte vente til eldste var ferdig på speideren. Så jeg og minste besøkte mamma en tur imens da.
Men hører minste tuller litt. Hu kom ned fordi hu kom på hu fikk ett lite sår på skolen i dag. Plaster måtte til da [emoji23]
Satser på ro nå og tid til skravlingPepsi maxen er på plass

Tviler ikke [emoji23] Reist til østlandet på bvtreff før jeg [emoji23][emoji23]Kom til Østlandet![emoji23] skal ta godt imot deg!!
Du har jamen meg gått ned myeHvem har vel tid til å være syk med så mange fine leker på legevakten
![]()
Og jeg som ikke en gang har kommet meg ut av jobb skjorten.
![]()
Å neiHvem har vel tid til å være syk med så mange fine leker på legevakten
![]()
Og jeg som ikke en gang har kommet meg ut av jobb skjorten.
![]()
Den er andrevalget mitt om det ikke er maxGodt det da. Cola zeroen her![]()
I grunn jeg og. Bare ikke så godt i beina, gjør så vondt å gå daHehe, liker å være stiv og støl jeg[emoji23]
3 mnd etter fødselen gikk jeg ned på og skulle trene bein, for første gang på laaaaang tid, og trente med nesten samme vekt som jeg gjorde før jeg ble gravid, tok av litt men ikke nok. Klarte ikke gå skikkelig på 4 dager. Og klarte ikke ta opp babyen fra gulvet på 2 Kan jeg få være med også?Kom til Østlandet![emoji23] skal ta godt imot deg!!
Jaa sånn gjør jeg og. Også kommer jeg midt i en film og skjønner ingenting, og må spørre masse. Så har fått beskjed en gang eller to, at enten ser jeg hele filmen med han, eller så lar jeg være og se i det hele tattOh no! Jeg også kommenterer en del i filmer...[emoji23][emoji23][emoji23] Hahahaha.
- Men hvorfor gjør han det da? Haaaallo!!!
Mannen ser dumt på meg også forklarer egentlig neste scene hvorfor [emoji23][emoji23] Tålmodighet gitt
Gikk helt fint da![]()
Ja det var den da. Tenker at jeg skal tippe. Men glemme det alltidDet er galskap....[emoji849]
Vi får satse på Lotto'n[emoji23]

Ja [emoji8] Hvem tar med sitronfromasj? Noen BØR det [emoji23]Kan jeg få være med også?![]()
Sitter og venter fremdeles
Fin fin fridag