♫ Skravletråd Mars ♫

Ååh, elsker Oreo!![emoji7][emoji7]
Eg og [emoji16] var på mamutsalget no når det var 3 for 2 og fann ein - vel, mange gode grunner til å kjøpe Det Søte Liv-bakeboka... Ørten kakeoppskrifter med Oreo :D

Dere får hoppe over grensa:hilarious:
Jeg vet ikke hva vi skulle gjort om det hadde kommet hit. Har det alltid vert hos dere?
Alltid vært her ja. Vil ikke bytte kommune. Da blir det plutselig kun en matbutikk og ellers gårder. Legevakta må man ta ferje for da, og skolen er kun nynorsk. Liker bokmål jeg gitt [emoji14]

Vi bor riktignok i en liten by med gårder og slikt vi også, men det aller meste er i gåavstand her. I forhold til de i kommunen ved oss [emoji14]

Da må man også kjøre barna overalt. For det blir så lsnge avstander. Så betaler heller den skatten tror jeg [emoji23][emoji23]

Ser den. Får håpe de snart får fingern ut, og kommer seg på badet nå da;) mor trenger kvalitetstid!!!! ;)
De er i seng. Mannen sover for lenge siden.... Måtte vente til eldste var ferdig på speideren. Så jeg og minste besøkte mamma en tur imens da.

Men hører minste tuller litt. Hu kom ned fordi hu kom på hu fikk ett lite sår på skolen i dag. Plaster måtte til da [emoji23]

Satser på ro nå og tid til skravling :D Pepsi maxen er på plass

Jaa. Det hadde vært noe. Så kan man bråke der selv om ungene er hjemme. Eller jeg kunne sendt gubben ut dit når han ser på sport... Pappaen min har rom over garasjen og bruker det til å smøreskiene sine, og har syklene sine der. Hallo. Tenkt alt det gøye han kunne ha gjort med det rommet :p
Hahaha! Han ødelegger jo en svææær mulighet der ja!

Ja. Eller sendt mannen ut når man vil se kliss på tv [emoji23]

Hahaha! Han ødelegger jo en svææær mulighet der ja!

Ja. Eller sendt mannen ut når man vil se kliss på tv [emoji23]
Ja det gjør han. Han har ett ferdig laget rom, som han bruker på tull.:p

Hadde lett sendt han ut der ja. For han ser alltid det han vil på tv. Jeg ser bare på tv når han ikke er hjemme eller sover:p Ellers sitter han å kommenter alt som skjer. Grådig irriterende :p

Hehe, kjenner meg igjen[emoji12]
Vi bygde i 2013 og har ennå ikke fikset hagen...[emoji849] syke priser!
Vi bygde i 2012;) ja, er noen grusomme priser. I fjor satt vi opp en støttemur. 50 000kr... vell det var de feriepengene. Vent til neste år før du kan gjør mer:hungover:

Back
Topp