Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg og [emoji16] var på mamutsalget no når det var 3 for 2 og fann ein - vel, mange gode grunner til å kjøpe Det Søte Liv-bakeboka... Ørten kakeoppskrifter med OreoÅåh, elsker Oreo!![emoji7][emoji7]
Har relativt nytt hus. Så ja. Er mye igjen før vi har skikkelig hage. Tar litt og litt. Er jo så grådig dyrt![]()
Alltid vært her ja. Vil ikke bytte kommune. Da blir det plutselig kun en matbutikk og ellers gårder. Legevakta må man ta ferje for da, og skolen er kun nynorsk. Liker bokmål jeg gitt [emoji14]Dere får hoppe over grensa
Jeg vet ikke hva vi skulle gjort om det hadde kommet hit. Har det alltid vert hos dere?
Gni det inn [emoji23][emoji23]Æsj da...[emoji20]
Glad vi ikke har eiendomsskatt i kommunen!
Fotball for alle pengafikk ny drakt idag, såååå stolt vettu
![]()
De er i seng. Mannen sover for lenge siden.... Måtte vente til eldste var ferdig på speideren. Så jeg og minste besøkte mamma en tur imens da.Ser den. Får håpe de snart får fingern ut, og kommer seg på badet nå damor trenger kvalitetstid!!!!
![]()
Hahaha! Han ødelegger jo en svææær mulighet der ja!Jaa. Det hadde vært noe. Så kan man bråke der selv om ungene er hjemme. Eller jeg kunne sendt gubben ut dit når han ser på sport... Pappaen min har rom over garasjen og bruker det til å smøreskiene sine, og har syklene sine der. Hallo. Tenkt alt det gøye han kunne ha gjort med det rommet![]()
Er noe med det. Da setter en pris på rolige dager avogtil.
Alltid så mye gøye leker hos legevakten. Mine ser plutselig ikke så syke ut lengre da for de er så opptatt med de... [emoji23]Hvem har vel tid til å være syk med så mange fine leker på legevakten
![]()
Og jeg som ikke en gang har kommet meg ut av jobb skjorten.
![]()
Kjenner det ee mye bedre med sol ja. Med regn og tåke, er jeg trøtt og sliten.
Eg og [emoji16] var på mamutsalget no når det var 3 for 2 og fann ein - vel, mange gode grunner til å kjøpe Det Søte Liv-bakeboka... Ørten kakeoppskrifter med Oreo![]()
Dumt jeg bor på vestlandet. Det aller meste er jo regn og tåke [emoji23]Det stemmer på en flekk[emoji12]
Gni det inn [emoji23][emoji23]
Veldig godt. Der og da. Kroppen er ikke så god nåHender sykdom gjør at man må legge trening på hylla ja..[emoji4] deilig følelse å være i gang igjen!
Hvem har vel tid til å være syk med så mange fine leker på legevakten
![]()
Og jeg som ikke en gang har kommet meg ut av jobb skjorten.
![]()
Ja det gjør han. Han har ett ferdig laget rom, som han bruker på tull.Hahaha! Han ødelegger jo en svææær mulighet der ja!
Ja. Eller sendt mannen ut når man vil se kliss på tv [emoji23]
Dumt jeg bor på vestlandet. Det aller meste er jo regn og tåke [emoji23]
Vi bygde i 2012Hehe, kjenner meg igjen[emoji12]
Vi bygde i 2013 og har ennå ikke fikset hagen...[emoji849] syke priser!