♫ Skravletråd Mars ♫

Liiiiiit vanskelig å takke ja til barnehageplassen...
345b0d52dc04c378f81bcb6b8f4e147d.jpg

Hvor lang vei har dere dit da?

Det var vell vi som diskuterte camping plasser for en tid tilbake. Fikk du sett på noen?
Tittet litt, men vi har jo ikke bestemt noe

Vi har lang vei fra Sunnmøre. Men har mellomstopp på Toten/Gjøvik hvor vi setter igjen hunden.

Gitt at vi har henne, hun er 13,5 år gammel og har time hos dyrelegen om 20 min for å finne ut hvorfor hun tisser så ofte og uten å varsle at hun må ut

Hater trommer![emoji23] søstera til mannen kjøper det alltid til gutta...av ren ondskap tror jeg![emoji15][emoji38]
Hahaha ja.

Svigerfar kjøpte ene året når eldste var 3 år trommesett, gitar, piano og mikrofon. Det var en kjekk dag det [emoji85][emoji85][emoji85]

Tittet litt, men vi har jo ikke bestemt noe

Vi har lang vei fra Sunnmøre. Men har mellomstopp på Toten/Gjøvik hvor vi setter igjen hunden.

Gitt at vi har henne, hun er 13,5 år gammel og har time hos dyrelegen om 20 min for å finne ut hvorfor hun tisser så ofte og uten å varsle at hun må ut
Huff. Lykke til hos dyrlegen.

Iiiiik. Veldig glad vi ikke har det her. Hvor ofte må dere betale det?
Kjedelig? Ja.... det som er morsomt er at partiet som bestemte at man skal skatte av sin egen eiendom står å sier at de er for alle arbeiderne... nå er de mer ulver i fåreklær ...utrolig trist !

Hater trommer![emoji23] søstera til mannen kjøper det alltid til gutta...av ren ondskap tror jeg![emoji15][emoji38]
Vi skal i fireårsdag om ikke så lenge, og typen foreslo å kjøpe trommesett eller blokkfløyte eller no... kan være at jeg satte ned foten fordi jeg er redd for hevn :D

Sånn. Da er guttungen levert på korpsøvelse. Og man har bare bittelitt følelsene av "kunne bare ventet" for det hele varer 45 minutter...
Høres ut som 45 min kose tid til annet enn å vente kommer kanskje Ann på hvor langt det er hjem

Her er det såfall radio men lyden er så svakt på at du hører bare mumling....irriterende
Ventemusikken på telefonlinja deres :D
På venterommet har de også en radio som står for lavt til at man egentlig hører en dritt... skjønner ikke helt poenget med det, men det er (tunghørte) meg.

Ønsker en garasje jeg med loft. Å lage til der med do også. Går det ann å ha litt musikk og høylytt snakk innimellom med venner [emoji14]
Prøver å få bestefar til å bygge garasjen sin med rom over så jeg kan ha stall rom og et sted å høre på musikk jeg også.slappe av og male uten at jeg forstyrrer de andre

Back
Topp