♫ Skravletråd Mars ♫

Huff...[emoji15] dette er jo skikkelig demotiverende og trist for dem..
Uff ja. Men mi tenkte heldigvis ikke noe over det. Så lenge søskenbarnet enda var med hu så var hu fornøyd i det minste :)

Det er sant. Også ligger jo alt i kurver. Så ingen ser rotet.

Ville kjøpe kurvene i gult og grønt, men der satt han faktisk foten ned. Haha.
Argh da! Gult er kult jo!

De har altså gule kurver? [emoji38] Må sjekke ikea nettsiden jeg altså. Elsker gult [emoji7]

Får dessverre ikke impregnere det såååå inn. Så blir mest puter, tepper, vaser og ymse skåler. [emoji23][emoji23] Ville ha ett vitrineskap i gult. Da sa mannen nei gitt [emoji23]

Argh da! Gult er kult jo!

De har altså gule kurver? [emoji38] Må sjekke ikea nettsiden jeg altså. Elsker gult [emoji7]

Får dessverre ikke impregnere det såååå inn. Så blir mest puter, tepper, vaser og ymse skåler. [emoji23][emoji23] Ville ha ett vitrineskap i gult. Da sa mannen nei gitt [emoji23]
Ja, eller de har gule skapdører til å ha i :) På nettet har de bilder av gulekurver, men fant de ikke.

Gult er kult ;) Får ikke store ting i gult jeg heller. Men prøver å snike inn litt her og der. Så skal bytte ut en og en kurv i hyllen :p

Ja, eller de har gule skapdører til å ha i :) På nettet har de bilder av gulekurver, men fant de ikke.

Gult er kult ;) Får ikke store ting i gult jeg heller. Men prøver å snike inn litt her og der. Så skal bytte ut en og en kurv i hyllen :p
Hihi. Det jeg også driver med.

MEN om mannen får ett mannerom. Så kan jeg gjøre hva jeg vil tenker jeg. Ønsker egentlig en gul vegg bak sofaen [emoji23][emoji23]

Det vil jeg tro[emoji2] de er jo så søte!
Bare en overlevde utklekkingen :(((( vi så dødsårsaken til den ene. Den ville ikke vært levedyktig . Den andre hvet vi ikke hva skjedde med

Men vi har en søtnos
e51fe99714d35f6575f110450bd5bc4c.jpg

Hihi. Det jeg også driver med.

MEN om mannen får ett mannerom. Så kan jeg gjøre hva jeg vil tenker jeg. Ønsker egentlig en gul vegg bak sofaen [emoji23][emoji23]
Ja! Om han har ett eget rom, så må jo du kunne gjøre hva du vil med resten av huset.
Det hadde vært tøft med en gul vegg. Gøy med litt farger rundt om.

Bare en overlevde utklekkingen :(((( vi så dødsårsaken til den ene. Den ville ikke vært levedyktig . Den andre hvet vi ikke hva skjedde med

Men vi har en søtnos
e51fe99714d35f6575f110450bd5bc4c.jpg

Dumt med de andre to, men søøøøtnosen :)

Og du påsto dette tok tid. Sjiraffen har ikke født enda. (Men det nææææærmer seg)

Dumt med de andre to, men søøøøtnosen :)

Og du påsto dette tok tid. Sjiraffen har ikke født enda. (Men det nææææærmer seg)
Disse er Rugaas i 32 dager * sukk* men den er nyyyyyydelig hjerteskjærende lyd den laget på starten før den fant roen i håndkle. Men koste med fingeren min før den sovna [emoji179] [emoji179] [emoji179] [emoji179] [emoji179]

Snart sovetid gitt. Mannen våkna jo. Må jo bytte plass da [emoji23] Må ikke altså. Men er jobb i morgen og jeg er litt trøtt gitt

Back
Topp