God kveld god kveldGod kveld Lilleulven[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveld god kveldGod kveld Lilleulven[emoji1]
Helt sikkert!Du hadde nok klart den også ja [emoji23] Tror mannfolka vil egentlig. Selv om de ikke liker det [emoji23]
Har hund som ikke lenger har så god blærekapasitet som vi er vant til... Time til kontroll på onsdagHar du syk hund?[emoji20]
Når begynner snuppa evt i barnehage?
Hahahaha [emoji23][emoji23][emoji23][emoji123]Helt sikkert! [emoji14] Jeg får høre det når han har skrudd opp noe, jeg går aldri rundt å maser når jeg har gjort det. Haha
God moren;P
Se? hvem sa noe om dette? jeg bruker fotballtiden på å kaste ut gubben til Naboen (bestefar) og ser på filmer han aldri vil se med meg eller har sett som jeg vil se!!;P
jr, er ikke helt med på dette men kommer sikert itl å bli flott nbår de er helt ute;P
God formiddag damer. Fått i dere lunch nå?
Jeg har hatt meg 2 knekkebrød med fårepølse og paprika på![]()
Har akkurat varmet meg rester av mannens kyllingsuppe/gryte fra middagen i går![]()
Vis vedlegget 222099 Hentet fram til sommerklær til frøkna. Måtte få oversikt. Og har omtrent like mye oppe og kjoler. Så hun trenger nok ikke mye mer. Vis vedlegget 222100 Og tror de har nok sokker nåfant videee ut hun ikke har mindre enn 4 regnsett i str 104 og 25 bukser
Det har viHellige jul![emoji23] da har dere sikkert nok!
Prøver å lure med mannen ut på ikea for å kjøpe en kallax hylle, lei av rot og leker over alt i stuen. Men var vist ikke så lett å få han med meg
Prøvde å lokke med lunsj på ikea, det ville han ikke ha.
Nå er arbeidsdagen snart over. Gleder meg til å komme hjem til varmeputen[emoji21][emoji21][emoji21]
Sitter på flyplassen og venter.
Hva gjør dere?
Det er jo det [emoji11] Vi prøvesmakta panna cottaen da uten at to unger stirra oss ned hihi. Og vi la oss på LIKT! Det er ikke vanlig her i hus [emoji23]
Hvem er senest der i hus da?Oi, gratulerer!![emoji7] her legges det aldri likt![emoji849]
Helsestasjonen med mellomste.
Da har jeg kommet meg på hotellet, lurer på hva jeg skal bruke kvelden på?
Det blir vel litt av det tror jeg.
Hallo, jeg har jo falt ned på 94. plass, det går da ikke an