♫ Skravletråd Mars ♫

Tar med søstra mi normalt der. Vi er kjappere. Mannen min er treg derimot. Skru opp gjør jeg selv. Mest fordi jeg elsker det [emoji14] Har satt opp alt av møbler for begge søstrene mine helst også [emoji38]

Bra du lurte han med deg da :D Ja. Det er jo så billig at man kjøper jo noe uansett der [emoji14]
Bruker og å ta med meg min søster. Og vi kan gå leeenge der. Men hun var på jobb, så da måtte jeg ty til mannen.

Han skrudde den opp for jeg kom til å bruke så lang tid.... Var jeg som skrudde opp seng, stellebord og vogn høygravid :p Så tror jeg hadde klart en hylle og. Haha.
Greit å ha en i familien som skrur opp møbler da ;)

Venter på å høre fra mannen. Han skal ringe dyrelegen

Venter på om jeg skal ringe bhg lillemor skal begynne i. Eller om de ringer oss. Vi fikk et tilbud utenom ordinær tildeling så vi skal si ja så hun oppretter det i systemet (vi fikk nemlig 4 dagers plass selv om vi har søkt full. Derved oppretter hun det ikke om vi ikke vil ha det, for når vi får tilbud fra førstevalget mister vil tilbudet vi har om full plass i andrevalget)

Venter på at klokka skal bli så mye at lillemor skal ut på tur for å sove

Før jeg skal hente mellomste tidlig for andre del av seksårskontroll på helsestasjonen

Har du syk hund?[emoji20]
Når begynner snuppa evt i barnehage?

Bruker og å ta med meg min søster. Og vi kan gå leeenge der. Men hun var på jobb, så da måtte jeg ty til mannen.

Han skrudde den opp for jeg kom til å bruke så lang tid.... Var jeg som skrudde opp seng, stellebord og vogn høygravid [emoji14] Så tror jeg hadde klart en hylle og. Haha.
Greit å ha en i familien som skrur opp møbler da ;)
Du hadde nok klart den også ja [emoji23] Tror mannfolka vil egentlig. Selv om de ikke liker det [emoji23]

Back
Topp