Det blir vel litt av det tror jeg.Skravling?[emoji6]
Hallo, jeg har jo falt ned på 94. plass, det går da ikke an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir vel litt av det tror jeg.Skravling?[emoji6]
Bruker og å ta med meg min søster. Og vi kan gå leeenge der. Men hun var på jobb, så da måtte jeg ty til mannen.Tar med søstra mi normalt der. Vi er kjappere. Mannen min er treg derimot. Skru opp gjør jeg selv. Mest fordi jeg elsker det [emoji14] Har satt opp alt av møbler for begge søstrene mine helst også [emoji38]
Bra du lurte han med deg daJa. Det er jo så billig at man kjøper jo noe uansett der [emoji14]
Det blir vel litt av det tror jeg.
Hallo, jeg har jo falt ned på 94. plass, det går da ikke an
Neeeiii.Da er det bare å ta fatt mobilen og starte å produsere innlegg[emoji6]
Lille U er litt bedre i dag (og jeg), og frøkna har blitt syk.Hvordan går det med sykdommen i heimen Musemor?
Neeeiii.
Foretreller laptopen jeg![]()
Lille U er litt bedre i dag (og jeg), og frøkna har blitt syk.
Eldsten er sur siden han er frisk og må på skolen
Lurer på om jeg skal sjekke ut dette kjøpesentret ved siden av hotellet nå, jeg![]()
Jeg har jobben sin, og de byttes ut når de blir gamle og dårligeDet gjør egentlig jeg også. Men har så fryktelig dårlig laptop[emoji23]
Med sol fra kl 0930 til 1700 og 20 varme i skyggen så er det litt luksusLuksus problem[emoji23] da bor du enten i øst eller sør med andre ord?![]()
Og eldsten..[emoji23] det skal ikke være enkelt. Er det bare mannen som ikke har vert syk nå da?
Det var lite det, endte bare med å gå innom Rema og kjøpe brusGjør det du. Da blir ikke kvelden så lang.
Kos deg![]()
God morgen alle sammen![]()
Snart kjøre avgårde jeg da. Så da ses vi i ettermiddag![]()
God morgen forresten![]()
Venter på å høre fra mannen. Han skal ringe dyrelegen
Venter på om jeg skal ringe bhg lillemor skal begynne i. Eller om de ringer oss. Vi fikk et tilbud utenom ordinær tildeling så vi skal si ja så hun oppretter det i systemet (vi fikk nemlig 4 dagers plass selv om vi har søkt full. Derved oppretter hun det ikke om vi ikke vil ha det, for når vi får tilbud fra førstevalget mister vil tilbudet vi har om full plass i andrevalget)
Venter på at klokka skal bli så mye at lillemor skal ut på tur for å sove
Før jeg skal hente mellomste tidlig for andre del av seksårskontroll på helsestasjonen
Du hadde nok klart den også ja [emoji23] Tror mannfolka vil egentlig. Selv om de ikke liker det [emoji23]Bruker og å ta med meg min søster. Og vi kan gå leeenge der. Men hun var på jobb, så da måtte jeg ty til mannen.
Han skrudde den opp for jeg kom til å bruke så lang tid.... Var jeg som skrudde opp seng, stellebord og vogn høygravid [emoji14] Så tror jeg hadde klart en hylle og. Haha.
Greit å ha en i familien som skrur opp møbler da![]()
Haha ja. Ferdig for lenge siden. Akkurat kommet hjem etter svømminga til minste [emoji1]Har du vært på jobb?[emoji1]