>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Uff ja. Men mi tenkte heldigvis ikke noe over det. Så lenge søskenbarnet enda var med hu så var hu fornøyd i det minsteHuff...[emoji15] dette er jo skikkelig demotiverende og trist for dem..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja. Men mi tenkte heldigvis ikke noe over det. Så lenge søskenbarnet enda var med hu så var hu fornøyd i det minsteHuff...[emoji15] dette er jo skikkelig demotiverende og trist for dem..
Argh da! Gult er kult jo!Det er sant. Også ligger jo alt i kurver. Så ingen ser rotet.
Ville kjøpe kurvene i gult og grønt, men der satt han faktisk foten ned. Haha.
Ja, eller de har gule skapdører til å ha iArgh da! Gult er kult jo!
De har altså gule kurver? [emoji38] Må sjekke ikea nettsiden jeg altså. Elsker gult [emoji7]
Får dessverre ikke impregnere det såååå inn. Så blir mest puter, tepper, vaser og ymse skåler. [emoji23][emoji23] Ville ha ett vitrineskap i gult. Da sa mannen nei gitt [emoji23]
Min krympa klær han. Tror han gjorde det med vilje for å slippe unna i fremtiden.
Merkelig nok kan han vaske sine egne arbeidsklær i kriser uten å krympe de -[emoji23]
Spesielt når den varsler lenge etterpå ja ! [emoji23][emoji40]
Det var godt.Hørtes godt ut[emoji2]
Hihi. Det jeg også driver med.Ja, eller de har gule skapdører til å ha iPå nettet har de bilder av gulekurver, men fant de ikke.
Gult er kultFår ikke store ting i gult jeg heller. Men prøver å snike inn litt her og der. Så skal bytte ut en og en kurv i hyllen
![]()
Uff ja. Men mi tenkte heldigvis ikke noe over det. Så lenge søskenbarnet enda var med hu så var hu fornøyd i det minste![]()
Veldig også ! [emoji38]Haha[emoji23] avslørt!!
Usj ja. Niesa brydde seg heller ikke nevneverdig så.Godt å høre![emoji2]
Bare en overlevde utklekkingenDet vil jeg tro[emoji2] de er jo så søte!
Ja! Om han har ett eget rom, så må jo du kunne gjøre hva du vil med resten av huset.Hihi. Det jeg også driver med.
MEN om mannen får ett mannerom. Så kan jeg gjøre hva jeg vil tenker jeg. Ønsker egentlig en gul vegg bak sofaen [emoji23][emoji23]
Bare en overlevde utklekkingen((( vi så dødsårsaken til den ene. Den ville ikke vært levedyktig . Den andre hvet vi ikke hva skjedde med
Men vi har en søtnos![]()
Så søt da [emoji7]Bare en overlevde utklekkingen((( vi så dødsårsaken til den ene. Den ville ikke vært levedyktig . Den andre hvet vi ikke hva skjedde med
Men vi har en søtnos![]()
Disse er Rugaas i 32 dager * sukk* men den er nyyyyyydelig hjerteskjærende lyd den laget på starten før den fant roen i håndkle. Men koste med fingeren min før den sovna [emoji179] [emoji179] [emoji179] [emoji179] [emoji179]Dumt med de andre to, men søøøøtnosen
Og du påsto dette tok tid. Sjiraffen har ikke født enda. (Men det nææææærmer seg)
Tenker jeg også. Evnt får jeg en damegrotte for meg [emoji23][emoji23][emoji123]Ja! Om han har ett eget rom, så må jo du kunne gjøre hva du vil med resten av huset.
Det hadde vært tøft med en gul vegg. Gøy med litt farger rundt om.
Natta sove godtSnart sovetid gitt. Mannen våkna jo. Må jo bytte plass da [emoji23] Må ikke altså. Men er jobb i morgen og jeg er litt trøtt gitt
Ja men vi har bestilt 6 andre egg som skal hentes i morgen så da håper vi med et bedre resultat om 33 dagerSå søt da [emoji7]
Trist med de andre da![]()
TakktakkNatta sove godt![]()