>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
De flytta ned 4 og ene sendte de feil visstnok. Så mange som hadde klaga. Greit å vite det ikke bare var meg og søstra mi som klaga til de [emoji23]Enda flere som ble flyttet ned?![emoji15] makan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De flytta ned 4 og ene sendte de feil visstnok. Så mange som hadde klaga. Greit å vite det ikke bare var meg og søstra mi som klaga til de [emoji23]Enda flere som ble flyttet ned?![emoji15] makan...
Ahahaha [emoji23] Her er det mannen. Han legger seg når unga legger seg. Jeg tvinger meg til å være lengre våken gitt [emoji14]
Pepsi max er ett must [emoji7][emoji23] Hvertfall ett glass må tas.Pepsi Max er på plass her også, og mannen har våknet[emoji38]
Visste den kom fra deg [emoji23][emoji23][emoji23] We will [emoji7][emoji7]
Ja [emoji56] Hver kveld er min tvkveld [emoji23][emoji1] Derfor jeg ikke legger meg så fryktelig tidlig gitt [emoji23]Du har alenekvelder hele uka du da?![emoji1][emoji7]
De flytta ned 4 og ene sendte de feil visstnok. Så mange som hadde klaga. Greit å vite det ikke bare var meg og søstra mi som klaga til de [emoji23]
Pepsi max er ett must [emoji7][emoji23] Hvertfall ett glass må tas.
Har våknet? Sov din? [emoji23]
Ja [emoji56] Hver kveld er min tvkveld [emoji23][emoji1] Derfor jeg ikke legger meg så fryktelig tidlig gitt [emoji23]
Absolutt. Alle var litt småsure og syns det ble uprofft også ble vi sendt for å ringe jenta på 14 år som er med og trener de. Og det ble enda mer feil for oss. Altså. Vi har barn som nesten er den alderen jo [emoji14]Helt ok å høre at det ikke bare er dere som har reagert![emoji849]
Hahaha. Kjenner den igjen [emoji85][emoji23] Utspekulert much?Jepp, han sluknet helt beleilig midt under legging gitt[emoji23] så da slapp han det....
Åja. Har jo dere da [emoji7] Litt roligere nå da jeg skrudde av den varslinga [emoji38][emoji23]Da skjønner jeg du vil nyyyyte stillheten lenge![emoji2]
Absolutt. Alle var litt småsure og syns det ble uprofft også ble vi sendt for å ringe jenta på 14 år som er med og trener de. Og det ble enda mer feil for oss. Altså. Vi har barn som nesten er den alderen jo [emoji14]
Hahaha. Kjenner den igjen [emoji85][emoji23] Utspekulert much?
Ja. De er ikke så små. Så hu ene ville sluttr fordi hu trodde hu ikke var god nok. Så var nok greit for hu å se mi var med også på samme grupps videre med hu. (De går i samme klasse)Håper de har skjønt hvor tåpelig dette var og skjerper seg litt!![emoji12]
Haha, de er søte også da[emoji23]
Ja, de er jo det.Så deilig å få orden![emoji2]
Åja. Har jo dere da [emoji7] Litt roligere nå da jeg skrudde av den varslinga [emoji38][emoji23]
Min krympa klær han. Tror han gjorde det med vilje for å slippe unna i fremtiden.Jepp, all the time![emoji38][emoji33][emoji23]
Fatter ikke at han gidder...
Ja. De er ikke så små. Så hu ene ville sluttr fordi hu trodde hu ikke var god nok. Så var nok greit for hu å se mi var med også på samme grupps videre med hu. (De går i samme klasse)
Det er sant. Også ligger jo alt i kurver. Så ingen ser rotet.Helt sant ! Ser mye ryddigere ut uansett [emoji6]
Spesielt når den varsler lenge etterpå ja ! [emoji23][emoji40]Haha, varsling kan vi ikke ha![emoji23] makan til mas!