♫ Skravletråd Mars ♫

Så gøy da[emoji2]
Åjada. Vi fikk hilse på de andre foreldrene med barn som ble satt ned ett nivå også. De også hadde ringt og ikke vært blide. Tviler på de på svømminga kødder seg ut igjen på det viset [emoji85]

Usj. Mett. Ligger nå rett ut på sofaen. Gleder meg til unga skal sove kjenner jeg. Spiste bare opp det jeg hadde igjen fra min panna cotta. Kan ikke kaste det liksom :o

Altfor godt. Hadde bare 4 ss av det da. Men gud så mektig [emoji23][emoji23]

Så deilig!![emoji1] jeg drømmer om sjokoladen jeg har i kjøleskapet....[emoji33]

Nå har jeg endelig fått ryddet på plass alt smårotet, som ligger rundt. Som ikke hører hjemme noe sted, men man ikke kan kaste uansett :p Så fornøyd med å ha lurt med meg mannen på IKEA, og endelig få en stor og god hylle i stuen. Fikk nesten plass til alle lekene til ungene og.

Så deilig!![emoji1] jeg drømmer om sjokoladen jeg har i kjøleskapet....[emoji33]
Hahaha. Vurderer lage meg skive nå da [emoji23] Hørtes mer fristende ut enn noe annet. Unger og mann sover. Jeg har pepsi max og er fornøyd [emoji7] Hadde en lohengrin når barna var på svømming. [emoji56][emoji56][emoji317]

Mannen[emoji23] jeg legger meg leeenge før ham! Og han klager på at han er så innmari trøtt om morgenen....[emoji849] *klaskepanne*
Ahahaha [emoji23] Her er det mannen. Han legger seg når unga legger seg. Jeg tvinger meg til å være lengre våken gitt [emoji14]

Nå har jeg endelig fått ryddet på plass alt smårotet, som ligger rundt. Som ikke hører hjemme noe sted, men man ikke kan kaste uansett [emoji14] Så fornøyd med å ha lurt med meg mannen på IKEA, og endelig få en stor og god hylle i stuen. Fikk nesten plass til alle lekene til ungene og.
Ååå så digg! Vil også ha ny hylle og sortere i [emoji23]

Åjada. Vi fikk hilse på de andre foreldrene med barn som ble satt ned ett nivå også. De også hadde ringt og ikke vært blide. Tviler på de på svømminga kødder seg ut igjen på det viset [emoji85]

Enda flere som ble flyttet ned?![emoji15] makan...

Nå har jeg endelig fått ryddet på plass alt smårotet, som ligger rundt. Som ikke hører hjemme noe sted, men man ikke kan kaste uansett :p Så fornøyd med å ha lurt med meg mannen på IKEA, og endelig få en stor og god hylle i stuen. Fikk nesten plass til alle lekene til ungene og.

Så deilig å få orden![emoji2]

Hahaha. Vurderer lage meg skive nå da [emoji23] Hørtes mer fristende ut enn noe annet. Unger og mann sover. Jeg har pepsi max og er fornøyd [emoji7] Hadde en lohengrin når barna var på svømming. [emoji56][emoji56][emoji317]

Pepsi Max er på plass her også, og mannen har våknet[emoji38]

Back
Topp