Lurer på om jeg skal sjekke ut dette kjøpesentret ved siden av hotellet nå, jeg![]()
Fikk du vært på shopping??[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om jeg skal sjekke ut dette kjøpesentret ved siden av hotellet nå, jeg![]()
Haha ja. Ferdig for lenge siden. Akkurat kommet hjem etter svømminga til minste [emoji1]
Har hund som ikke lenger har så god blærekapasitet som vi er vant til... Time til kontroll på onsdag
Snuppa begynner i bhg i august
Åjada. Vi fikk hilse på de andre foreldrene med barn som ble satt ned ett nivå også. De også hadde ringt og ikke vært blide. Tviler på de på svømminga kødder seg ut igjen på det viset [emoji85]Så gøy da[emoji2]
Nei, hva er greien liksom? IKEA er da gøy. Han gikk bak meg og snappet "finner ikke veien ut" "kommer oss aldri ut"Hehe, mannfolk liker ikke IKEA![emoji23] skjønner ikke det....
Usj. Mett. Ligger nå rett ut på sofaen. Gleder meg til unga skal sove kjenner jeg. Spiste bare opp det jeg hadde igjen fra min panna cotta. Kan ikke kaste det liksom![]()
Altfor godt. Hadde bare 4 ss av det da. Men gud så mektig [emoji23][emoji23]
Det har viarver så mye
![]()
Hvem er senest der i hus da?
Lykken er stor når mannens kompis kommer på døra med selvrøkt laks [emoji7][emoji7] Åh vi skal kose oss med laks på skiva og eggerøre [emoji7][emoji7]
Hahaha. Vurderer lage meg skive nå da [emoji23] Hørtes mer fristende ut enn noe annet. Unger og mann sover. Jeg har pepsi max og er fornøyd [emoji7] Hadde en lohengrin når barna var på svømming. [emoji56][emoji56][emoji317]Så deilig!![emoji1] jeg drømmer om sjokoladen jeg har i kjøleskapet....[emoji33]
Ahahaha [emoji23] Her er det mannen. Han legger seg når unga legger seg. Jeg tvinger meg til å være lengre våken gitt [emoji14]Mannen[emoji23] jeg legger meg leeenge før ham! Og han klager på at han er så innmari trøtt om morgenen....[emoji849] *klaskepanne*
Visste den kom fra deg [emoji23][emoji23][emoji23] We will [emoji7][emoji7]Gulp....[emoji23] kos dere med laksen!
Ååå så digg! Vil også ha ny hylle og sortere i [emoji23]Nå har jeg endelig fått ryddet på plass alt smårotet, som ligger rundt. Som ikke hører hjemme noe sted, men man ikke kan kaste uansett [emoji14] Så fornøyd med å ha lurt med meg mannen på IKEA, og endelig få en stor og god hylle i stuen. Fikk nesten plass til alle lekene til ungene og.
Ja var faktisk utrolig digg ogÅåå så digg! Vil også ha ny hylle og sortere i [emoji23]
Åjada. Vi fikk hilse på de andre foreldrene med barn som ble satt ned ett nivå også. De også hadde ringt og ikke vært blide. Tviler på de på svømminga kødder seg ut igjen på det viset [emoji85]
Nei, hva er greien liksom? IKEA er da gøy. Han gikk bak meg og snappet "finner ikke veien ut" "kommer oss aldri ut"![]()
Nå har jeg endelig fått ryddet på plass alt smårotet, som ligger rundt. Som ikke hører hjemme noe sted, men man ikke kan kaste uansettSå fornøyd med å ha lurt med meg mannen på IKEA, og endelig få en stor og god hylle i stuen. Fikk nesten plass til alle lekene til ungene og.
Hahaha. Vurderer lage meg skive nå da [emoji23] Hørtes mer fristende ut enn noe annet. Unger og mann sover. Jeg har pepsi max og er fornøyd [emoji7] Hadde en lohengrin når barna var på svømming. [emoji56][emoji56][emoji317]
Helt sant ! Ser mye ryddigere ut uansett [emoji6]Ja var faktisk utrolig digg og [emoji14] Første gang jeg har ryddet med glede, tror jeg. Den tar litt plass, men altså hva gjør no det, når jeg ikke har noe rot rundt om.