Får legge meg jeg også da. Sove godt videre da alle sammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahaha. Gleder meg!Det gjør hun helt sikkert [emoji23][emoji23][emoji23] Forteller alt man ikke har lov til. Snille søsken [emoji38]
Min minste har en fetter som er 5 dager eldre. Blir nok gøy når de blir eldreHaha ja. Heldigvis veldig ulike barn utseendemessig da. Så vi ser forskjell. Er bare 8 dager mellom de [emoji23]
God natt sov godtFår legge meg jeg også da. Sove godt videre da alle sammen
God natt, sov godt. Ha en fin dag på jobb i morgenTror faktisk jeg bare sier natta i dagLitt trøtt og sliten. Jobb i morgen
Sov godt alle sammen og ha en fin kveld/natt
![]()
Jada fikk jo ab dorrige uke
Får legge inn en bestillimg på torshov sport
Straks tilbake
Mhm! Vi prøver å si at hun ikke får stå opp kl 7, men hun sniker seg opp med nettbrettet 6-6.30. Men da sitter hun hvertfall stille. Vi har prøvd å gjemme nettbrettet og da vekker hun minste, og han blir jo så giret når han ser hun at det er ikke håp å få han til å sove igjen, så da må jeg og stå opp![]()
Er det. Bruker så ufattelig mye tid på å skrive brev til kommunen, informere andre beboere osv. Tid jeg kunne brukt på andre ting[emoji53]
Mine og heldigvis. Men på vei i seng kan de finne på litt av hvert[emoji12]
Åhh gøy. Hva inni?![]()
Pakke[emoji7][emoji7][emoji7]
Gratulerer så masse!Innlegg nr 100 000 !
Tok nesten 3 år
Så.da tar jeg pause som jeg sa , men er plutselig tilbake![]()
Hihi ja. Hu måtte jo herme [emoji23][emoji23]Oisann, så tette ja. Yngste mi har en fetter som er 2 mnd eldre enn hun. Koselig med tette
Det gjorde jeg. Håper du har hatt en god nattSov godt Spyro[emoji4]
Takktakk. Sov veldig godt. Håper du hadde en bedre natt enn i gårSov godt
God vakt i morgen
Please do [emoji23]Hahahaha. Gleder meg!
Absolutt. Spesielt når de nærmer seg 18 år og han kan erte i 5 dager for det også [emoji23]Min minste har en fetter som er 5 dager eldre. Blir nok gøy når de blir eldre![]()
Tusen takk. Ha en fin dag du også.God natt, sov godt. Ha en fin dag på jobb i morgen![]()