♫ Skravletråd Mars ♫

Usj ja. Vår spraya rommet full av parfyme. Stinka som bare det i noen dager [emoji23][emoji23]

Bare minste som er slik her. Eldste sovner kjapt og alltid uten tull. Er henne det meste går utover derimot... Hennes bøker og parfyme og slikt [emoji14] Tenker bare minste vil også ha
Hahaha. Det var sikkert digg å sove i!

Ja, vil vel ha det samme som storesøster. Er vel veldig spennende med hennes ting.

Her må mine dele rom en periode, mens vi får laget ett rom nede. Og vurdere heller å bare la han sove med meg til han er større. Mannen må sove med eldste, for han snorker sånn og minste våkner kjempe lett :p For jeg er redd han skal lære av henne, og begynne sånn han og. Eller at de står opp kl 5. Hun kommer nok til å lure han med seg på mye rart:p

Hahaha. Det var sikkert digg å sove i!

Ja, vil vel ha det samme som storesøster. Er vel veldig spennende med hennes ting.

Her må mine dele rom en periode, mens vi får laget ett rom nede. Og vurdere heller å bare la han sove med meg til han er større. Mannen må sove med eldste, for han snorker sånn og minste våkner kjempe lett [emoji14] For jeg er redd han skal lære av henne, og begynne sånn han og. Eller at de står opp kl 5. Hun kommer nok til å lure han med seg på mye rart:p
Det gjør hun helt sikkert [emoji23][emoji23][emoji23] Forteller alt man ikke har lov til. Snille søsken [emoji38]

Tror faktisk jeg bare sier natta i dag :) Litt trøtt og sliten. Jobb i morgen :) Sov godt alle sammen og ha en fin kveld/natt :)

Back
Topp