♫ Skravletråd Mars ♫

Haha, bra du er åpen om det![emoji23]
Jeg er en elendig taper![emoji849]
Min første date med mannen kjefta jeg på han. Vi spilte bowling.... Første gang med han. Joda. Så søt jeg atte.

Men jommen ble han værende. Bra han fikk se den verste siden av meg med en gang [emoji23][emoji23]

Takk :happy: Så langt har det gått greit. Eller nesten hvertfall :p Lille har våknet med sovnet igjen med engang smokken var på plass. Og største stod opp å snek med seg nettbrettet i sengen, og sovnet meg engang jeg tok det. Så fått litt tid i sofaen :p

Det er jo ikke så verst kveld[emoji38]
Her sover alle tre foreløpig pent uten en lyd[emoji1]

Min første date med mannen kjefta jeg på han. Vi spilte bowling.... Første gang med han. Joda. Så søt jeg atte.

Men jommen ble han værende. Bra han fikk se den verste siden av meg med en gang [emoji23][emoji23]

Hihi, like greit å vise ham ditt sanne umiddelbart![emoji23]
Kan jo ikke være så ille da, siden han fortsatt holder ut![emoji7]

Det vil jeg tro[emoji38]
Mine rekker aldri slike utspekulerte triks, de sovner 10 sekunder etter de er lagt![emoji23]
Hun sovner ganske fort, problemet er at hun våkner og da finner hun på ting :p Spiller ingen rolle om kl er 20 eller 4. Våkner hun og vi ikke merker det, leker hun eller finner nettbrettet. Hahaha. Er jo ganske herlig da. Uten om når hun har sovet alt for lite :p

Hihi, like greit å vise ham ditt sanne umiddelbart![emoji23]
Kan jo ikke være så ille da, siden han fortsatt holder ut![emoji7]
Hahaha uff ja. Men han er flink å nevne det da [emoji14] Hahahaha. Kanskje det er mitt triks å fange mannfolk inn. Kjefte på de. For når jeg tenker meg om syns mannen jeg er fryktelig søt når jeg er forbanna og dermed prøver han ofte å erte meg opp til det [emoji23][emoji23]

Nettopp[emoji7] et gjennomtrengende stort savn!!
Naaw [emoji7][emoji7] Glad jeg ble med i denne tråden. Har innimellom hoppa litt inn, men nå gikk jeg "all in" [emoji8][emoji8] Så mange kjekke jenter her inne å skravle med [emoji7]

Hun sovner ganske fort, problemet er at hun våkner og da finner hun på ting :p Spiller ingen rolle om kl er 20 eller 4. Våkner hun og vi ikke merker det, leker hun eller finner nettbrettet. Hahaha. Er jo ganske herlig da. Uten om når hun har sovet alt for lite :p

Oi, at hun orker det da!?[emoji12] kan hun leke lenge om dere ikke merker det??

Back
Topp