Jeg er dårlig taper og enda verre vinner. Innrømmer det. Er blitt litt bedre altså [emoji23][emoji40]
Haha, bra du er åpen om det![emoji23]
Jeg er en elendig taper![emoji849]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er dårlig taper og enda verre vinner. Innrømmer det. Er blitt litt bedre altså [emoji23][emoji40]
Kan du ikke det da? Niesa mi og mi har mye likt [emoji38]
Viktig å passe på informasjonen når alle!
Min første date med mannen kjefta jeg på han. Vi spilte bowling.... Første gang med han. Joda. Så søt jeg atte.Haha, bra du er åpen om det![emoji23]
Jeg er en elendig taper![emoji849]
TakkSå langt har det gått greit. Eller nesten hvertfall
Lille har våknet med sovnet igjen med engang smokken var på plass. Og største stod opp å snek med seg nettbrettet i sengen, og sovnet meg engang jeg tok det. Så fått litt tid i sofaen
![]()
Hihi sånn ja. Jeg og min søster handler ikke alltid sammen en gang og ender ofte med likt. Og likt også på de dagene vi treffes [emoji23] Ser jo ut som vi planlegger det helst [emoji85]Joda. Må bare komme meg på hm først[emoji12]
Det har jeg
Jobb å så trening med kb
Nja.. Dunno [emoji38]Hva skulle vi gjort uten deg?!?![emoji33][emoji23]
Hørtes ikke så ille ut det heller daSpesielt vindelen [emoji38]
Han er, Sorry at jeg sier det. Men dust med stor D!
Billig i drift da [emoji56]Det er lenge siden sist![emoji1][emoji1] julebord i desember tror jeg[emoji85] er ikke akkurat hard på flaska[emoji23]
Jepp! Hehe, alltid like gøy å se hva hun kan finne på.
Min første date med mannen kjefta jeg på han. Vi spilte bowling.... Første gang med han. Joda. Så søt jeg atte.
Men jommen ble han værende. Bra han fikk se den verste siden av meg med en gang [emoji23][emoji23]
Nja.. Dunno [emoji38]
Dere hadde vel hatt et stort tomrom i hjertet deres, mens dere søkte noen som kunne fylle det helt [emoji39][emoji8]
Hun sovner ganske fort, problemet er at hun våkner og da finner hun på tingDet vil jeg tro[emoji38]
Mine rekker aldri slike utspekulerte triks, de sovner 10 sekunder etter de er lagt![emoji23]
Billig i drift da [emoji56]
Hahaha uff ja. Men han er flink å nevne det da [emoji14] Hahahaha. Kanskje det er mitt triks å fange mannfolk inn. Kjefte på de. For når jeg tenker meg om syns mannen jeg er fryktelig søt når jeg er forbanna og dermed prøver han ofte å erte meg opp til det [emoji23][emoji23]Hihi, like greit å vise ham ditt sanne umiddelbart![emoji23]
Kan jo ikke være så ille da, siden han fortsatt holder ut![emoji7]
Nei, fornøyd med den. Håper det forsetter i hele nattDet er jo ikke så verst kveld[emoji38]
Her sover alle tre foreløpig pent uten en lyd[emoji1]
Naaw [emoji7][emoji7] Glad jeg ble med i denne tråden. Har innimellom hoppa litt inn, men nå gikk jeg "all in" [emoji8][emoji8] Så mange kjekke jenter her inne å skravle med [emoji7]Nettopp[emoji7] et gjennomtrengende stort savn!!
Hun sovner ganske fort, problemet er at hun våkner og da finner hun på tingSpiller ingen rolle om kl er 20 eller 4. Våkner hun og vi ikke merker det, leker hun eller finner nettbrettet. Hahaha. Er jo ganske herlig da. Uten om når hun har sovet alt for lite
![]()