Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørte at største våknet og gikk litt oppe og tenke hun var flink som bare gikk å lå seg igjen. Så våknet minste og når jeg gikk inn til han, lå hun å så på paw patrol på nettbrettet. Ikke rart hun prøvde å gå stille![]()
TakkKrysser fingre for en rolig kveld og natt[emoji4]
Så langt har det gått greit. Eller nesten hvertfall Ser ferdig nå jegSkal også se siste episode av greys nå[emoji1360]
Blir 5 i mai[emoji23][emoji23][emoji23] smart[emoji12]
Hvor gammel er hun?
Nm i hva da?He he er det da
Skalse niesen min spille nm
Det har jegGod kveld[emoji2]
Hatt en fin dag?
I volleyballNm i hva da?
Å så koselig! [emoji7] Kvalitetstid [emoji8]Nei nå er det ikke lenge til helg.
Vi også skal ha skikkelig kose helg.
Bursdag på lørdag= trenger ikke lage mat[emoji23]
Slalåm med mannen på søndag=trenger ikke lage mat[emoji16][emoji16][emoji16]
Vi har faktisk klart å skaffe barnevakt til at vi får tatt oss en tur på ski alene[emoji175]
En mann og en unge lagt seg. Mannen snorker allerede. Så minsta leker vel i senga da. *ignorerer*
Eldste kommer hjem om en time fra svømminga.
Det er torsdag folkens. En dag i fra helg! Gleder meg allerede til helg [emoji7][emoji7] Bare slappe av som en familie. Ingen mann som har vakt med brøyting denne helga [emoji1]
Burde ha samla inn alt av gullkorn og laga egen bok om det. Men ja! Mye man kan ta opp i konfirmasjon, bryllup og slikt gøy [emoji23]
Natteranglere!
Ah. Men det kan jo tom jeg se på. Det syns jeg er litt gøy [emoji14] Er ikke så sportsfan altså.I volleyball
Hørte at største våknet og gikk litt oppe og tenke hun var flink som bare gikk å lå seg igjen. Så våknet minste og når jeg gikk inn til han, lå hun å så på paw patrol på nettbrettet. Ikke rart hun prøvde å gå stille![]()
GreysSkal også se siste episode av greys nå[emoji1360]
Eneste jeg prøver å få meg hver uke. Alt annet bare hoper seg opp. HeheSå bra! Jeg husker jo de beste gullkorna og flausene sånn sett [emoji38] Men skulle absolutt hatt skrevet ned mye mer!Slike ting er obligatorisk å lese høyt i en konfirmasjon[emoji23] jeg noterer ned de beste.
Du kommer til det
Hørtes ikke så ille ut det heller daHøres ut som om dere får en koselig helg[emoji7]
Jeg skal på årsmøte med jobben jeg[emoji1] blir nok et glass vin eller 5.. gleder meg![emoji1][emoji1]
Det hørtes jo ikke morsomt ut![emoji15]
Nope enig
Jepp! Hehe, alltid like gøy å se hva hun kan finne påHaha, liten luring du også har![emoji23][emoji23]