>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaah. Du får ta annenhver med vinglass og vannglassHelt klart![emoji39] så tipper dagen derpå blir helt skandale!![emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaah. Du får ta annenhver med vinglass og vannglassHelt klart![emoji39] så tipper dagen derpå blir helt skandale!![emoji23]
Hahaha uff ja. Men han er flink å nevne det da [emoji14] Hahahaha. Kanskje det er mitt triks å fange mannfolk inn. Kjefte på de. For når jeg tenker meg om syns mannen jeg er fryktelig søt når jeg er forbanna og dermed prøver han ofte å erte meg opp til det [emoji23][emoji23]
Nei, fornøyd med den. Håper det forsetter i hele natt
Er så greit når alle sover fint. Det er gode kvelder![]()
Nei, hun sovner heldigvis raskt igjen. Har funnet mye rart i sengen, når jeg står opp. Eller så merker vi henne fort. Men når pappaen går om morgenen, så venter hun til han låser døren. Og da står hun opp. Kl 6. Hver morningOi, at hun orker det da!?[emoji12] kan hun leke lenge om dere ikke merker det??
Naaw [emoji7][emoji7] Glad jeg ble med i denne tråden. Har innimellom hoppa litt inn, men nå gikk jeg "all in" [emoji8][emoji8] Så mange kjekke jenter her inne å skravle med [emoji7]
Hahahaha [emoji23][emoji38]Haha, kanskje det er din mest sjarmerende side?[emoji23]
Jeg blir bare grinete om mannen tirrer meg...,og han synes IKKE det er sexy[emoji85][emoji41]
Hahaah. Du får ta annenhver med vinglass og vannglass![]()
Det er jegAh. Men det kan jo tom jeg se på. Det syns jeg er litt gøy [emoji14] Er ikke så sportsfan altså.
Men lykke til til hu!
Jeg og! Og ekstra godt er det når mannen sover eller er på trening, og jeg kan sitte helt alene å se på tvDigger slike kvelder i fred og ro[emoji1][emoji1]
Absolutt [emoji7]Ja du tittet innom en gang i blant...nå har du jo tatt helt av!![emoji23][emoji173]
Digger jentene her inne![emoji1]
Takk for detGjorde det[emoji20]
Masse god bedring til tassen din!
Nei, hun sovner heldigvis raskt igjen. Har funnet mye rart i sengen, når jeg står opp. Eller så merker vi henne fort. Men når pappaen går om morgenen, så venter hun til han låser døren. Og da står hun opp. Kl 6. Hver morning![]()
Fikk vi forrige ukeFått medisiner nå da?
Jeg og! Og ekstra godt er det når mannen sover eller er på trening, og jeg kan sitte helt alene å se på tv![]()
Jada fikk jo ab dorrige ukeSå godt å høre[emoji2] er han i form til trening da?
Utspekulert!Nei, hun sovner heldigvis raskt igjen. Har funnet mye rart i sengen, når jeg står opp. Eller så merker vi henne fort. Men når pappaen går om morgenen, så venter hun til han låser døren. Og da står hun opp. Kl 6. Hver morning![]()
Mhm! Vi prøver å si at hun ikke får stå opp kl 7, men hun sniker seg opp med nettbrettet 6-6.30. Men da sitter hun hvertfall stille. Vi har prøvd å gjemme nettbrettet og da vekker hun minste, og han blir jo så giret når han ser hun at det er ikke håp å få han til å sove igjen, så da må jeg og stå oppHoly crap, så tidlig?![emoji31]
I helgene da??
Huff da. Åh, de er jo ganske søte da. Men ikke alltid like gøy. Og kan de ikke skjønne at de trenger å sove?Utspekulert!
Blir ikke bedre heller. Mi er 6.5 år. Hu stjeler parfyme, leppestifter, tegnesaker, bøker, nettbrett osv. Gjemmer alt under puta [emoji23][emoji23]
Usj ja. Vår spraya rommet full av parfyme. Stinka som bare det i noen dager [emoji23][emoji23]Huff da. Åh, de er jo ganske søte da. Men ikke alltid like gøy. Og kan de ikke skjønne at de trenger å sove? [emoji14]
Har funnet tegnesaker, nettbrett, bøker (hvem som leser bøker i mørke liksom?) Og masse masse kosedyr. Tror hun virkelig at jeg ikke ser at hun har lurt det med seg?
Skjønner jeg har noe å se frem til de neste årene og![]()