♫ Skravletråd Mars ♫

Hahaha uff ja. Men han er flink å nevne det da [emoji14] Hahahaha. Kanskje det er mitt triks å fange mannfolk inn. Kjefte på de. For når jeg tenker meg om syns mannen jeg er fryktelig søt når jeg er forbanna og dermed prøver han ofte å erte meg opp til det [emoji23][emoji23]

Haha, kanskje det er din mest sjarmerende side?[emoji23]
Jeg blir bare grinete om mannen tirrer meg...,og han synes IKKE det er sexy[emoji85][emoji41]

Oi, at hun orker det da!?[emoji12] kan hun leke lenge om dere ikke merker det??
Nei, hun sovner heldigvis raskt igjen. Har funnet mye rart i sengen, når jeg står opp. Eller så merker vi henne fort. Men når pappaen går om morgenen, så venter hun til han låser døren. Og da står hun opp. Kl 6. Hver morning :p

Naaw [emoji7][emoji7] Glad jeg ble med i denne tråden. Har innimellom hoppa litt inn, men nå gikk jeg "all in" [emoji8][emoji8] Så mange kjekke jenter her inne å skravle med [emoji7]

Ja du tittet innom en gang i blant...nå har du jo tatt helt av!![emoji23][emoji173]
Digger jentene her inne![emoji1]

Nei, hun sovner heldigvis raskt igjen. Har funnet mye rart i sengen, når jeg står opp. Eller så merker vi henne fort. Men når pappaen går om morgenen, så venter hun til han låser døren. Og da står hun opp. Kl 6. Hver morning :p

Holy crap, så tidlig?![emoji31]
I helgene da??

Utspekulert!

Blir ikke bedre heller. Mi er 6.5 år. Hu stjeler parfyme, leppestifter, tegnesaker, bøker, nettbrett osv. Gjemmer alt under puta [emoji23][emoji23]

Holy crap, så tidlig?![emoji31]
I helgene da??
Mhm! Vi prøver å si at hun ikke får stå opp kl 7, men hun sniker seg opp med nettbrettet 6-6.30. Men da sitter hun hvertfall stille. Vi har prøvd å gjemme nettbrettet og da vekker hun minste, og han blir jo så giret når han ser hun at det er ikke håp å få han til å sove igjen, så da må jeg og stå opp :p

Utspekulert!

Blir ikke bedre heller. Mi er 6.5 år. Hu stjeler parfyme, leppestifter, tegnesaker, bøker, nettbrett osv. Gjemmer alt under puta [emoji23][emoji23]
Huff da. Åh, de er jo ganske søte da. Men ikke alltid like gøy. Og kan de ikke skjønne at de trenger å sove? :p

Har funnet tegnesaker, nettbrett, bøker (hvem som leser bøker i mørke liksom?) Og masse masse kosedyr. Tror hun virkelig at jeg ikke ser at hun har lurt det med seg?
Skjønner jeg har noe å se frem til de neste årene og :p

Huff da. Åh, de er jo ganske søte da. Men ikke alltid like gøy. Og kan de ikke skjønne at de trenger å sove? [emoji14]

Har funnet tegnesaker, nettbrett, bøker (hvem som leser bøker i mørke liksom?) Og masse masse kosedyr. Tror hun virkelig at jeg ikke ser at hun har lurt det med seg?
Skjønner jeg har noe å se frem til de neste årene og :p
Usj ja. Vår spraya rommet full av parfyme. Stinka som bare det i noen dager [emoji23][emoji23]

Bare minste som er slik her. Eldste sovner kjapt og alltid uten tull. Er henne det meste går utover derimot... Hennes bøker og parfyme og slikt [emoji14] Tenker bare minste vil også ha

Back
Topp