♫ Skravletråd Mars ♫

Hørte at største våknet og gikk litt oppe og tenke hun var flink som bare gikk å lå seg igjen. Så våknet minste og når jeg gikk inn til han, lå hun å så på paw patrol på nettbrettet. Ikke rart hun prøvde å gå stille :p

[emoji23][emoji23][emoji23] smart[emoji12]

Hvor gammel er hun?

Krysser fingre for en rolig kveld og natt[emoji4]
Takk :happy: Så langt har det gått greit. Eller nesten hvertfall :p Lille har våknet med sovnet igjen med engang smokken var på plass. Og største stod opp å snek med seg nettbrettet i sengen, og sovnet meg engang jeg tok det. Så fått litt tid i sofaen :p

Nei nå er det ikke lenge til helg.
Vi også skal ha skikkelig kose helg.

Bursdag på lørdag= trenger ikke lage mat[emoji23]
Slalåm med mannen på søndag=trenger ikke lage mat[emoji16][emoji16][emoji16]

Vi har faktisk klart å skaffe barnevakt til at vi får tatt oss en tur på ski alene[emoji175]
Å så koselig! [emoji7] Kvalitetstid [emoji8]

Du er heldig. Null matlaging! Luksus!

En mann og en unge lagt seg. Mannen snorker allerede. Så minsta leker vel i senga da. *ignorerer*

Eldste kommer hjem om en time fra svømminga.

Det er torsdag folkens. En dag i fra helg! Gleder meg allerede til helg [emoji7][emoji7] Bare slappe av som en familie. Ingen mann som har vakt med brøyting denne helga [emoji1]

Høres ut som om dere får en koselig helg[emoji7]
Jeg skal på årsmøte med jobben jeg[emoji1] blir nok et glass vin eller 5.. gleder meg![emoji1][emoji1]

Hørte at største våknet og gikk litt oppe og tenke hun var flink som bare gikk å lå seg igjen. Så våknet minste og når jeg gikk inn til han, lå hun å så på paw patrol på nettbrettet. Ikke rart hun prøvde å gå stille :p

Haha, liten luring du også har![emoji23][emoji23]

Høres ut som om dere får en koselig helg[emoji7]
Jeg skal på årsmøte med jobben jeg[emoji1] blir nok et glass vin eller 5.. gleder meg![emoji1][emoji1]
Hørtes ikke så ille ut det heller da :D Spesielt vindelen [emoji38]

Back
Topp