Hørte at største våknet og gikk litt oppe og tenke hun var flink som bare gikk å lå seg igjen. Så våknet minste og når jeg gikk inn til han, lå hun å så på paw patrol på nettbrettet. Ikke rart hun prøvde å gå stille 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedeligHun er kanskje litt bedre. Men hoster forsatt en god del.
Hahaha opplever sånt ofte her. Mistenker at minste løp på eldstes rom og tok bamsene hennes... Så det blir gøy når eldste kommer hjem igjen og innser det. [emoji23]Hørte at største våknet og gikk litt oppe og tenke hun var flink som bare gikk å lå seg igjen. Så våknet minste og når jeg gikk inn til han, lå hun å så på paw patrol på nettbrettet. Ikke rart hun prøvde å gå stille![]()
Du kommer til detHva var svaret da?[emoji4]
Heldigvis ser ab til å ha tatt knekken på detUsj da! [emoji40] Masse god bedring til KB
Her er det lite avslapping gittEn mann og en unge lagt seg. Mannen snorker allerede. Så minsta leker vel i senga da. *ignorerer*
Eldste kommer hjem om en time fra svømminga.
Det er torsdag folkens. En dag i fra helg! Gleder meg allerede til helg [emoji7][emoji7] Bare slappe av som en familie. Ingen mann som har vakt med brøyting denne helga [emoji1]
Ha ha herlihHørte at største våknet og gikk litt oppe og tenke hun var flink som bare gikk å lå seg igjen. Så våknet minste og når jeg gikk inn til han, lå hun å så på paw patrol på nettbrettet. Ikke rart hun prøvde å gå stille![]()
Blir det travel helg ?Her er det lite avslapping gitt
Hahaha. Herlig! Bra det ikke bare er min som driver med tull etter leggetidHahaha opplever sånt ofte her. Mistenker at minste løp på eldstes rom og tok bamsene hennes... Så det blir gøy når eldste kommer hjem igjen og innser det. [emoji23]
Jeg later som ingenting og drikker pepsi max og ser på tv! Rolig er det oppe nå foruten om mannens snorking
Hehe ja. Er vist kjedelig å sove.Ha ha herlih
Haha ja. De er fine altså !Hahaha. Herlig! Bra det ikke bare er min som driver med tull etter leggetid [emoji14] En kveld jeg tok henne i går rundt så latet hun som om hun trodde det var morgen, så hun begynte å bytte klær.
Lurt å late som ingenting![]()
Hahahahaha. Å nå ler jeg, høyt.Haha ja. De er fine altså !
Sa mi også en natt. Beksvart ute. Og hu hadde lurt nettbrettet opp. Hu var sikker på hu så sola. Klokka 3 om natta.
Skulle skrevet ned alle unnskyldninger i ei bok [emoji14]
Burde ha samla inn alt av gullkorn og laga egen bok om det. Men ja! Mye man kan ta opp i konfirmasjon, bryllup og slikt gøy [emoji23]Hahahahaha. Å nå ler jeg, høyt.
Hvordan finner de på det?
Det var lurt. Kanskje jeg må skrive de ned å lese de opp i konfirmasjonen hennes [emoji14] Haha
Ja hun skal få igjen når hun blir stor. Masse gøye historier å fortelle når hun kommer hjem med kjæreste og sånn. Gleder megBurde ha samla inn alt av gullkorn og laga egen bok om det. Men ja! Mye man kan ta opp i konfirmasjon, bryllup og slikt gøy [emoji23]
Natteranglere!
Jo. Triumferende barn ! [emoji23][emoji23][emoji23] De løper jo helst en seiersrunde de [emoji23] Jeg er ikke så ille [emoji56]
2 laken ,2 sengesett,2 kjeler og maleutstyr til ungene[emoji173]
Skal henge i en hallBlir det travel helg ?
Enig i detHehe ja. Er vist kjedelig å sove.
Noen her som har lyst på sjokoladepizza?
http://www.dagbladet.no/mat/dr-oetk...67423878#_ga=1.174296743.408153771.1489567975
![]()
Pakke[emoji7][emoji7][emoji7]