Innlegg nr 100 000 !
Tok nesten 3 år
Så.da tar jeg pause som jeg sa , men er plutselig tilbake![]()
Gratulerer!!![emoji1][emoji1][emoji1][emoji1]
Men NEEEEEIIII til pause!!![emoji33][emoji13][emoji33][emoji13]
Godt jeg har deg på FB[emoji173][emoji173]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Innlegg nr 100 000 !
Tok nesten 3 år
Så.da tar jeg pause som jeg sa , men er plutselig tilbake![]()
Ingen flere som er våken?[emoji33][emoji33][emoji33]
Oj, i morgen passeres det 10 000 innlegg i denne skravletråden! OG det i god tid før mars er ferdig! Rått!!
God morgen Ronja![]()
Jeg bøyer meg i støvet over alle dere flinke, dyktige og morsomme skravlerene våre!!
Forumet samlet sett skrev SINNSYKT mange innlegg i går, men 1250 mindre enn onsdagen. Ikke så rart, begynner å bli slitne i taste-trykke-tommlene nå vel?
Vi passerte for første gang i min sjefskarriere 20 000 innlegg (på en dag) denne uken, og dagen etter det passerte vi 25 000!!!!! Så bittelitt ned i går.. Hvor knallgøy hadde det ikke vært om vi klarte 30 000 i dag? -hjelper dere til med den?
Se der ja. Og da er det tilogmed noen vanlige skravlere som har hatt en uke borte ifra denne trådenOj, i morgen passeres det 10 000 innlegg i denne skravletråden! OG det i god tid før mars er ferdig! Rått!!
er det ja, Ser på det som kjempe god erfaring. men tidkrevende, jah!Det er vel bakdelen med å være styreleder...[emoji849]
Jag e så heeet, så het!Jeg er så trøtt, så trøtt. Kan ingen vekke meg?
Nynne videre i Björn Rosenströms Het melodien..

Korrekt! [emoji23][emoji23] Liker de jeg. Så de live når jeg var nesten 16 år [emoji39]Jag e så heeet, så het!
Kan ingen svalka mig?
Aldrig att jag klarar det här!
Så heeet, så het!
Kan ingen svalka mig?
![]()
Jeg og! I dag stod hun opp 5.30. Og etter 3,5 time søvn, var jeg ikke sånn super happyIkke lett det der![emoji23]
Håper hun finner ut at det i grunn er deilig å sove litt snart![emoji12]
Skal gjøre vårt besteJeg bøyer meg i støvet over alle dere flinke, dyktige og morsomme skravlerene våre!!
Forumet samlet sett skrev SINNSYKT mange innlegg i går, men 1250 mindre enn onsdagen. Ikke så rart, begynner å bli slitne i taste-trykke-tommlene nå vel?
Vi passerte for første gang i min sjefskarriere 20 000 innlegg (på en dag) denne uken, og dagen etter det passerte vi 25 000!!!!! Så bittelitt ned i går.. Hvor knallgøy hadde det ikke vært om vi klarte 30 000 i dag? -hjelper dere til med den?
Hahahaha. Det blir nok 5 lange dager for minPlease do [emoji23]
Absolutt. Spesielt når de nærmer seg 18 år og han kan erte i 5 dager for det også [emoji23]
Tusen takk. Ha en fin dag du også.![]()
Litt bursdags gaver, litt klær til emg(som jeg enda ikke har fått prøvd) og noen tskjorter til jentungen.Åhh gøy. Hva inni?![]()
Den sangen var jo bare såååååå braKorrekt! [emoji23][emoji23] Liker de jeg. Så de live når jeg var nesten 16 år [emoji39]

[emoji23][emoji23][emoji23] Å så herlig [emoji85]Jeg og! I dag stod hun opp 5.30. Og etter 3,5 time søvn, var jeg ikke sånn super happyHun lot hos heldigvis sove litt før hun fant ut at hun kjedet seg og satte seg uten for døren min og sang for full hals
![]()
Skal bli sååå deilig med helg nå! Også er det jo meldt sol også! Lykke!!God morgen jenterVet dere at det snart er HELG?
![]()
Hahaha uff da. Kommer seg nok etterhvert. Så er det Snippa og Snapp på tur. Slik er det med våre to. Fikk tom tatt 6 mnds bilder sammen. Da vi bestilte samme dag babybilder. Så da knipsa han noen sammen også med de [emoji7] Snille fotografen [emoji1]Hahahaha. Det blir nok 5 lange dager for min [emoji14] Akkurat nå er han redd fetteren, kanskje han er det frem til han blir 18? Så slipper han å bli ertet i 5 dager liksom![]()
Jeg var ikke helt edru heller den gangen så [emoji38] Men kan innimellom ta noen gamle slagere på anlegget. Me e poijkarne som buser ... [emoji23][emoji23]Den sangen var jo bare såååååå bra
Men tror kanskje ikke den er like kul idag![]()
JaGod morgen jenterVet dere at det snart er HELG?
![]()