Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Flink og flink. Jeg ville ha taco [emoji23]Så flink du er!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flink og flink. Jeg ville ha taco [emoji23]Så flink du er!
Virker som mange er fornøyd med demMamma har alltid kjøpt kalenderen fra LUB. De gjør en fantastisk jobb!
Stakkars litenHørtes virkelig ikke bra ut. Masse god bedring!
Ser ut som det blir zalando. De hadde sånt overalt da jeg fikk første for 7,5 år siden.. Har to stk liggende i posen fra lille var liten, men den ene er knæsjrosa [emoji14]Vet det er vanskelig å få tak i...[emoji15]
Huff da?![emoji20] det hørtes plagsomt ut... stakkars lille[emoji20]
Flink og flink. Jeg ville ha taco [emoji23]
Den er snadderDet beste som fins![emoji2]
Og eneste gangen hvor faktisk barna spiser opp maten sin[emoji1]
Virker som mange er fornøyd med dem![]()
Lue til minsten, vinterbukse til to an ungene, en vinterbukse og en skibukse til meg og et sett med super undertøyHva da?
Kjekt med hundLåner en liten hund
Det er vel igrunn braHaha, ikke alltid[emoji12]
Håper de finner noe hvertfall ! [emoji178]Takk... spent på hva de skal gi han som alternativ![]()
Ja, det er meldt snøkaos... hva skjedde??? I dag har det vært skikkelig fintHørtes deilig ut[emoji2] håper på soool!
Måtte lage en til porsjon. Fikk bare syyyyykt lyst på taco i går, så måtte ordne inn kjøttdeig i dag. Hadde fire lefser i fryseren og, så [emoji7]Haha! Men kreativt da hvertfall![]()
Ha, ha jeg og! Blir skikkelig sulten av slankekrigenEr det bare meg?
Når jeg ser eks slankekrigen. Da blir jeg skikkelig sulten [emoji23] Der trener de som bare pokker og alt jeg tenker er... Har jeg popcorn? (Sjelden jeg har da [emoji14] Så blir ei skive [emoji23] )
Ser jeg masterchef blir jeg også fryktelig sulten. Men altså. De lager i det minste mat da [emoji23]
Nå vet jeg ikke om fysiske butikker, med de har noen på ZalandoHm.. Finnes ikke sparkebukser i fysiske butikker lenger?
Prøvd cubus, lindex og bare barn..
Finner nesten ikke på nett heller. Vil ha sparkebukser (gjerne med fot!), og heldrakter!![]()
Ser ikke på noe av det, men.. Mat er godt da [emoji28][emoji28]Er det bare meg?
Når jeg ser eks slankekrigen. Da blir jeg skikkelig sulten [emoji23] Der trener de som bare pokker og alt jeg tenker er... Har jeg popcorn? (Sjelden jeg har da [emoji14] Så blir ei skive [emoji23] )
Ser jeg masterchef blir jeg også fryktelig sulten. Men altså. De lager i det minste mat da [emoji23]
Bra det ikke bare er meg da [emoji23][emoji87]Ha, ha jeg og! Blir skikkelig sulten av slankekrigen![]()
Masterchef ser jeg aldri på