♫ Skravletråd Mars ♫

Vet det er vanskelig å få tak i...[emoji15]
Ser ut som det blir zalando. De hadde sånt overalt da jeg fikk første for 7,5 år siden.. Har to stk liggende i posen fra lille var liten, men den ene er knæsjrosa [emoji14]
To heldrakter også i sånn godstoff, men de er avfarget av gulp [emoji85][emoji85]

Er det bare meg?

Når jeg ser eks slankekrigen. Da blir jeg skikkelig sulten [emoji23] Der trener de som bare pokker og alt jeg tenker er... Har jeg popcorn? (Sjelden jeg har da [emoji14] Så blir ei skive [emoji23] )
Ser jeg masterchef blir jeg også fryktelig sulten. Men altså. De lager i det minste mat da [emoji23]

Haha! Men kreativt da hvertfall ;)
Måtte lage en til porsjon. Fikk bare syyyyykt lyst på taco i går, så måtte ordne inn kjøttdeig i dag. Hadde fire lefser i fryseren og, så [emoji7]

Er det bare meg?

Når jeg ser eks slankekrigen. Da blir jeg skikkelig sulten [emoji23] Der trener de som bare pokker og alt jeg tenker er... Har jeg popcorn? (Sjelden jeg har da [emoji14] Så blir ei skive [emoji23] )
Ser jeg masterchef blir jeg også fryktelig sulten. Men altså. De lager i det minste mat da [emoji23]
Ha, ha jeg og! Blir skikkelig sulten av slankekrigen:)
Masterchef ser jeg aldri på

Er det bare meg?

Ser ikke på noe av det, men.. Mat er godt da [emoji28][emoji28]

Back
Topp