♫ Skravletråd Mars ♫

Noen som har tips og erfaring med hvor mang kan reise på ferie i permisjon? Og hvor gammel bør babyen bære før man reiser? [emoji5]

Var på Mallorca når snuppa var 3 mnd, Tenerife når snuppa var 7 mnd og Tyrkia når poden var 5 mnd. :)

Er ihvertfall i fylket, men har ikke snakket med de som ordner selve gruppa. Kun LUB sentralt. Også tar de kontakt med det lokale LUB for oss :)

Mamma har alltid kjøpt kalenderen fra LUB. De gjør en fantastisk jobb!

Reaksjon på ADHD medisinen :( en stk gutt full i små blemmer som klør seg til blods! Fantastisk :( :(

Superoppusserne på opptak. Barn i seng. Pepsi max i glasset. Sofaen ryddig og fin. Meg i tepper og masse puter.
Da er det bare å trykke play [emoji7]

La sjalusien over at folk som har råd til 12 millioners hus får gratis oppussing komme [emoji23][emoji23]

Høres ut som om du koser deg![emoji2]

Reaksjon på ADHD medisinen :( en stk gutt full i små blemmer som klør seg til blods! Fantastisk :( :(
Stakkars liten :( Hørtes virkelig ikke bra ut. Masse god bedring!

Heldrakter finnes det da mye av
Newbie har vel sparkebukser?
Hmm.. Hvor finner jeg det? Fant egentlig bare sparkebukser på zalando.. Så...
Og heldrakter, så tenker jeg sånne i.. Hva heter det.. Ja, søtt, mykt stoff [emoji28] Ikke sånne som er nesten som en bomullspysj, for DE har jeg funnet. [emoji14]

Høres ut som om du koser deg![emoji2]
Det gjorde jeg! Skulle bare ønske 4 episoder var på en kveld. Vil jo se huset i sin helthet jeg [emoji23]

Vurderer nå å sette på noen episoder the walking dead. Men litt usikker på om jeg er klar for zombier i kveld [emoji23] De er jo ganske nasty!

Hm.. Finnes ikke sparkebukser i fysiske butikker lenger?
Prøvd cubus, lindex og bare barn..
Finner nesten ikke på nett heller. Vil ha sparkebukser (gjerne med fot!), og heldrakter! :o

Vet det er vanskelig å få tak i...[emoji15]

Back
Topp