Så du har vert på Rhodos? Fint der?
Nei, aldri vært der[emoji4] vært lite i Hellas, kun Korfu[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så du har vert på Rhodos? Fint der?
Hadde visst mer jordbærfromasj vi![]()
Noen som har tips og erfaring med hvor mang kan reise på ferie i permisjon? Og hvor gammel bør babyen bære før man reiser? [emoji5]
Kjedelig å soveFår du ikke sove Kengu?
Pudding på sofaen. Lenge siden en forkjølelse har slått meg så grådig ut.
Noe gøy på tv-en idag?
Er ihvertfall i fylket, men har ikke snakket med de som ordner selve gruppa. Kun LUB sentralt. Også tar de kontakt med det lokale LUB for oss![]()
Lagde meg 1 porsjon taco, og har delt opp posjonsposer med kjøttdeig i fryseren [emoji28] namnamnam..
Hadde visst mer jordbærfromasj vi![]()
Sokker
Jakker
Sekk
Superoppusserne på opptak. Barn i seng. Pepsi max i glasset. Sofaen ryddig og fin. Meg i tepper og masse puter.
Da er det bare å trykke play [emoji7]
La sjalusien over at folk som har råd til 12 millioners hus får gratis oppussing komme [emoji23][emoji23]
Stakkars litenReaksjon på ADHD medisinenen stk gutt full i små blemmer som klør seg til blods! Fantastisk
![]()
![]()
Kb i seng
Samme er jrg
Sliten kjenner jeg
Hmm.. Hvor finner jeg det? Fant egentlig bare sparkebukser på zalando.. Så...Heldrakter finnes det da mye av
Newbie har vel sparkebukser?
Vet jeg ikke noe om, men spennende i alle fall!Alltid koselig å ha en av hver[emoji7]
Stille her inne i kveld
Det gjorde jeg! Skulle bare ønske 4 episoder var på en kveld. Vil jo se huset i sin helthet jeg [emoji23]Høres ut som om du koser deg![emoji2]
Hm.. Finnes ikke sparkebukser i fysiske butikker lenger?
Prøvd cubus, lindex og bare barn..
Finner nesten ikke på nett heller. Vil ha sparkebukser (gjerne med fot!), og heldrakter!![]()
Hatt fri 2 dager nå ,kjekt . Korte dager på ungene i barbehagen og fått gjort en del ærend
ja blir deilig
Reaksjon på ADHD medisinenen stk gutt full i små blemmer som klør seg til blods! Fantastisk
![]()
![]()