Takk, litt slitsom, men finGod kveld.
Håper du har hatt en fin dag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, litt slitsom, men finGod kveld.
Håper du har hatt en fin dag![]()
Kos deg masse![]()
Nedtellingen har startet
Kos deg masse
Det var bursdagsfeiringen sin detDet skal jeg[emoji4] entre 30 årene på Rhodos skal bli greit[emoji16]
Det var bursdagsfeiringen sin det![]()
Alt minsta har på soverommet er senga si og bamser i senga. Selvsagt dyne og sånt da [emoji14]
Vi rydda ut alt og jammen sovna hu til vanlig tid i dag! [emoji39] Heldigvis!
Helt! Jeg sjekka! Også under madrassa faktisk [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Klok av skade nå hahaSikker på hun ikke har gjemt noe under puta??[emoji23][emoji23][emoji23]
KjempeEller for minste ble grønnsakene suksess med saus da [emoji23] Hu elsker brokkoli, blomkål og gulrot, så forspiste seg med det hu
Men vi ble alle fornøyde og mette [emoji1]
Super helg men nå gleder jeg meg til mannen kommer hjem[emoji23] sliten...
God kveld jenter![]()
Vi har bestilt oss tur til Rhodos[emoji16][emoji16] 1 uke til varme i juni[emoji177][emoji177][emoji177]
Alt minsta har på soverommet er senga si og bamser i senga. Selvsagt dyne og sånt da [emoji14]
Vi rydda ut alt og jammen sovna hu til vanlig tid i dag! [emoji39] Heldigvis!
Så kjedelig å venteNeste gang får mamma lære å kjøre selv. Sittet her en time nå å venter på hu [emoji85] Lei!
Hun er dyktigFår ta med en liten haug [emoji23] så ser vi åssen det går
Blir veldig spennende. Er visst kun et annet barn som har sluttet med bleie på avdelingen hennes. Moro om hun blir neste da, som er en av de yngste [emoji14] er vel bare to stk som er yngre enn henne.
Så digg da#denfølelsen
Når man kan bare holde på med middagen, mens eldste på 11 år går å henter minsta på sfo ! Superproduktivt [emoji7]
Skinkestek in the making [emoji7][emoji7]
Jeg føler hu har mye av min bror i seg. (Gjerne det er en gutteting generelt?)Soveprosjekt på gang? Så bra det lyktes da!
Skjønner ikke hvirfor i grunnKjøpt ny badedrakt til minsta. Elsker Minni og Mikke hu [emoji7] Tipper hu blir glad [emoji1] Helst eneste badedrakt jeg fant også. Alt er jo bikini til småjenter![]()
Kjempe. Menmen. Så var det over [emoji87] Så sier søstra mi jeg må være med hu i morgen [emoji23][emoji23]Så kjedelig å vente
Det er det jaSkjønner ikke hvirfor i grunn
Mye bedre med badedrakt