♫ Skravletråd Mars ♫

Ikke i det hele tatt eller ikke i trusa?[emoji4]
Ikke i det hele tatt [emoji14] :o
Hun hadde på seg bleie i dag da, men i morgen blir det uten. Vært og kjøpt et par gensere i dag for ser for meg at body gnager uten bleie [emoji14]

Så hun hadde visst bæsjet i bleia like før jeg hentet da, så kom sikkert litt tiss da...men før det hadde hun ikke tisset en eneste gang..

Så artig at hun fikset det bra[emoji1] min 8 åring er fremdeles på hval....[emoji849]
Eldste mi var også 8 år når hu ble ferdig med hvalkurs :) Hu likte ikke få vann over ansiktet. Gjorde jo vanntrening litt vrient da [emoji23]

Men minsta hadde visst hoppa fra kanten og dykka under og svømt under vann. Lite ante jeg at hu var så dreven [emoji23]

Har vært så lenge ute av skravletråden nå.. og gudsmei som dere har skravlet! Så bra! Håper alle hadde en fin helg! Ingen blåmandag i dag håper jeg ;)

Super helg men nå gleder jeg meg til mannen kommer hjem[emoji23] sliten...

Ikke i det hele tatt [emoji14] :o
Hun hadde på seg bleie i dag da, men i morgen blir det uten. Vært og kjøpt et par gensere i dag for ser for meg at body gnager uten bleie [emoji14]

Så hun hadde visst bæsjet i bleia like før jeg hentet da, så kom sikkert litt tiss da...men før det hadde hun ikke tisset en eneste gang..

Er det mulig å holde seg så lenge da??[emoji15]
Håper det går bedre i morgen og har lyst til å prøve barnehagedo[emoji4]

Eldste mi var også 8 år når hu ble ferdig med hvalkurs :) Hu likte ikke få vann over ansiktet. Gjorde jo vanntrening litt vrient da [emoji23]

Men minsta hadde visst hoppa fra kanten og dykka under og svømt under vann. Lite ante jeg at hu var så dreven [emoji23]

Samme sin her, liker ikke vann i fjeset![emoji12] da er det ikke lett....
Minste din er jo råtøff da![emoji2] viktig å være trygg i vann!

Våknet nettopp etter en "powernap" på sofaen som strakk seg i 3 timer! Tror jeg bare tusler rett i sengs jeg nå [emoji42]

Er det mulig å holde seg så lenge da??[emoji15]
Håper det går bedre i morgen og har lyst til å prøve barnehagedo[emoji4]
Tydeligvis [emoji53]
Får håpe det. Hun hadde sittet på do noen ganger i dag, men ville visst ikke tisse. Er vel litt annerledes enn hjemme da, for her vil hun kun på potta. Har tenkt det er fordi hun dingler med beina om hun sitter på do, men hun sitter fint på de små doene i bhg :) får håpe det løsner. Hun kan jo ikke holde seg slik hver dag.

Samme sin her, liker ikke vann i fjeset![emoji12] da er det ikke lett....
Minste din er jo råtøff da![emoji2] viktig å være trygg i vann!
Hu er 11 år nå da hu andre og hu er kjempetrygg i vannet og går på ungdomssgruppa :) Så virker som når de først får det til, så gjør de det ordentlig også :D Bare knekke koden litt
Våknet nettopp etter en "powernap" på sofaen som strakk seg i 3 timer! Tror jeg bare tusler rett i sengs jeg nå [emoji42]
Det holder jeg med deg i. Ellers blir man for våken og hele natta er tull. God natt [emoji1]

Back
Topp