♫ Skravletråd Mars ♫

Første dag her hos oss med medisin. Får litt under hel dose nå. Men merker faktisk litt nå på tabletten i ettermiddag (der mangler han 2,5 mg fra full dose). Kapselen mangler han 5 mg, der har vi ikke merket så mye.

Hvordan merker dere det? Ar han blir roligere?

Vurderer å begynne på denne som et nytt UFO-prosjekt. :P Lurer bare på om dere bruker to eller tre nøster på denne, og er det Sandnes´merinoull dere har brukt, som anbefalt i oppskriften? Tror jeg kanskje har to av en og samme farge, men ikke tre liggende...

Har brukt dobbel, men drops baby merino. Tror det gikk nesten 4 nøster da? Husker ikke [emoji23]

Da var minsta ferdig på første svømmekurs og var så flink at hu gikk til neste nivå allerede på første dagen. Alle barna gjorde det. Så alle steg til neste nivå og dermed var de ferdig med hval kurs, og bare kaller det skilpaddekurs heller :D Det var visst også fantastisk gøy [emoji7]

God morgen.

Så utrolig flinke dere har vært til å skravle hittil denne måneden :)
Jeg som nesten ikke har hatt tid til å være med.

Var forresten og holdt en 6 uker gammel baby i går (som gulpet på skulderen min), så koselig

Off ikke jeg heller. Får ikke like mye tid til å bidra om dagen. Men i kveld har jeg sagt at mannen kan spille Xbox på stue-TVen, så klar!

Å så kos med liten bebis! De er så søte. Gulp og alt :)

Har vært så lenge ute av skravletråden nå.. og gudsmei som dere har skravlet! Så bra! Håper alle hadde en fin helg! Ingen blåmandag i dag håper jeg ;)

#denfølelsen

Når man kan bare holde på med middagen, mens eldste på 11 år går å henter minsta på sfo ! Superproduktivt [emoji7]

Skinkestek in the making [emoji7][emoji7]

Åh luksus! Deilig når den eldste blir så gammel at de kan hjelpe:) ble skinkestek en suksess?

Da var minsta ferdig på første svømmekurs og var så flink at hu gikk til neste nivå allerede på første dagen. Alle barna gjorde det. Så alle steg til neste nivå og dermed var de ferdig med hval kurs, og bare kaller det skilpaddekurs heller :D Det var visst også fantastisk gøy [emoji7]

Kult! Grattis. Hvilken aldersgruppe ? Babysvømming er så gøy! Går på 3-6 mnd kurs her. Han er snart 7 da

Åh luksus! Deilig når den eldste blir så gammel at de kan hjelpe:) ble skinkestek en suksess?
Kjempe :D Eller for minste ble grønnsakene suksess med saus da [emoji23] Hu elsker brokkoli, blomkål og gulrot, så forspiste seg med det hu :) Men vi ble alle fornøyde og mette [emoji1]

Så artig at hun fikset det bra[emoji1] min 8 åring er fremdeles på hval....[emoji849]

Back
Topp