Men forresten, om moren din trenger legetransport kan det være at hun har muligheten til å få via pasientreiser eller noe slikt. Kanskje greit å få sjekka ut i tilfelle du ikke kan være privatsjåfør.Kjempehøyt! [emoji33]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men forresten, om moren din trenger legetransport kan det være at hun har muligheten til å få via pasientreiser eller noe slikt. Kanskje greit å få sjekka ut i tilfelle du ikke kan være privatsjåfør.Kjempehøyt! [emoji33]
Nei. Hu kan kjøre. Men hu har bare "lappen" for vår kommune. Det vil si hu våger ikke kjøre utover bygda her inne. Hun er ikke vant med bykjøring og sliktMen forresten, om moren din trenger legetransport kan det være at hun har muligheten til å få via pasientreiser eller noe slikt. Kanskje greit å få sjekka ut i tilfelle du ikke kan være privatsjåfør.
Ah, tenkte kanskje hun ikke ville fordi hun kjente seg så urven pga sykdommen feks. Så hun dropper det for å beskytte seg selv. Er så vant til folk med diverse issues som gjerne framstår som vanskelig, fordi de ikke vil ha tilrettelegging rundt skjulte sykdommer.Nei. Hu kan kjøre. Men hu har bare "lappen" for vår kommune. Det vil si hu våger ikke kjøre utover bygda her inne. Hun er ikke vant med bykjøring og sliktSpesielt på vinterstid. Hu klarte fint for 2 år siden å kjøre dit vi var i dag. Da lå farfar for døden der. Så hu kan om hu vil
![]()
Hu har jo dager der hu er forferdelig dårlig da, men kjøring utenfor selve hjemplassen liker hu bare ikkeAh, tenkte kanskje hun ikke ville fordi hun kjente seg så urven pga sykdommen feks. Så hun dropper det for å beskytte seg selv. Er så vant til folk med diverse issues som gjerne framstår som vanskelig, fordi de ikke vil ha tilrettelegging rundt skjulte sykdommer.
Marihønekostyme til frøkna. Fant hårbøyle med følehorn også hihi . Åhh kjekt å ha da . Jeg og guttungen skal bake pitabrød i dag,brukes til middag på onsdag
Ja. Lille hånden krafser og klør.
Men bare der. Og i det minste ikke sett gult og guffent ut på noen dager så kanskje rette veien. Bortsett fra stadig flere kloremerker, da
Skjønner ikke hvorfor de lager bikini til småjenter [emoji107] [emoji107] [emoji107]Kjøpt ny badedrakt til minsta. Elsker Minni og Mikke hu [emoji7] Tipper hu blir glad [emoji1] Helst eneste badedrakt jeg fant også. Alt er jo bikini til småjenter![]()
Hver sin lyst. Men de med trekantoverdel syns jeg blir veldig too much liksom.Skjønner ikke hvorfor de lager bikini til småjenter [emoji107] [emoji107] [emoji107]
Skjønner ikke den selv. Men de trenger jo ikke gå med bikinoverdel når de er så små. Småunger kan jo springe rundt bare i trusa uavhengig av kjønn.Skjønner ikke hvorfor de lager bikini til småjenter [emoji107] [emoji107] [emoji107]
Det mener jeg også.Skjønner ikke den selv. Men de trenger jo ikke gå med bikinoverdel når de er så små. Småunger kan jo springe rundt bare i trusa uavhengig av kjønn.
YouTube er min venn/ og drops sine strikkevideoer. Lærer meg alt på nett [emoji5]![]()
Dette er en Kjappstrikka drakt, er det første jeg har strikket med oppskrift. Har tidligere aldri skjønt bæret, men plutselig knakk jeg koden
Å strikker på en sånn selv.Men finner ikke de riktige knappene til drakten.Vil så gjerne ha perleknapper på min [emoji7]
Typen som var på besøk, så mye mer trist enn deilig at han dro. Men nå ser det ut som prosjekt avstandsforhold avsluttes i juni/juli i år
og hadde ikke mye valg, bikkja var så tissatrengt at ho var gul i øynene![]()
Helt greit altså, huska jeg trakk ett letelsens sukk når bestemora mi dro sist hun var på besøk. Veldig koselig med familie, men akk så mye styr [emoji23]Nei når det er typen er det nok ikke morro. Trodde det var familie besøk[emoji23]
Hvilken str tenker du og strikke da?Vurderer å begynne på denne som et nytt UFO-prosjekt. [emoji14] Lurer bare på om dere bruker to eller tre nøster på denne, og er det Sandnes´merinoull dere har brukt, som anbefalt i oppskriften? Tror jeg kanskje har to av en og samme farge, men ikke tre liggende...
Hvilken str tenker du og strikke da?

Hahaha [emoji23] Eldste etterlyser pannebånd hu nå. Og jeg kjenner at lysta var ikke her lengre. [emoji23] Eeeen dag altsåMellomste størrelsen. Ser det er anbefalt 3 nøster, men da må jeg i tilfelle vente med å påbegynne strikkinga til jeg får kjøpt garn. Og innen da er strikkelysta blitt borte, og tørken har tatt over igjen.![]()
er det ikke eget underforum for håndarbeid til og med?Lite tips: egen skravletråd for bare strikking?? Bare ett tips [emoji38]