♫ Skravletråd Mars ♫

Kjempehøyt! [emoji33]
Men forresten, om moren din trenger legetransport kan det være at hun har muligheten til å få via pasientreiser eller noe slikt. Kanskje greit å få sjekka ut i tilfelle du ikke kan være privatsjåfør.

Men forresten, om moren din trenger legetransport kan det være at hun har muligheten til å få via pasientreiser eller noe slikt. Kanskje greit å få sjekka ut i tilfelle du ikke kan være privatsjåfør.
Nei. Hu kan kjøre. Men hu har bare "lappen" for vår kommune. Det vil si hu våger ikke kjøre utover bygda her inne. Hun er ikke vant med bykjøring og slikt :o Spesielt på vinterstid. Hu klarte fint for 2 år siden å kjøre dit vi var i dag. Da lå farfar for døden der. Så hu kan om hu vil :)

Nei. Hu kan kjøre. Men hu har bare "lappen" for vår kommune. Det vil si hu våger ikke kjøre utover bygda her inne. Hun er ikke vant med bykjøring og slikt :eek: Spesielt på vinterstid. Hu klarte fint for 2 år siden å kjøre dit vi var i dag. Da lå farfar for døden der. Så hu kan om hu vil :)
Ah, tenkte kanskje hun ikke ville fordi hun kjente seg så urven pga sykdommen feks. Så hun dropper det for å beskytte seg selv. Er så vant til folk med diverse issues som gjerne framstår som vanskelig, fordi de ikke vil ha tilrettelegging rundt skjulte sykdommer.

Ah, tenkte kanskje hun ikke ville fordi hun kjente seg så urven pga sykdommen feks. Så hun dropper det for å beskytte seg selv. Er så vant til folk med diverse issues som gjerne framstår som vanskelig, fordi de ikke vil ha tilrettelegging rundt skjulte sykdommer.
Hu har jo dager der hu er forferdelig dårlig da, men kjøring utenfor selve hjemplassen liker hu bare ikke :) Men når jeg går i arbeid igjen så har hu ikke særlig valg da. Men nå har jeg kjørt og ordna hvor hu går, så nå vet hu det til neste gang hvertfall nøyaktig hvor kjøre :) God bil med nye dekk har hun. Og det er ikke snø her enda [emoji14] Kun en rå vind. Men jeg kjører gjerne jeg om jeg har anledning og hjelper. :) Må kjøre hu neste mandag også. Da pga en gravid hund som skal på ul liksom. Men da er det i byen. Også skal hu til øyelege med det samme. Men hu blir superstressa i trafikk i byen. Mer rush, felt og lyskrysd og slikt. Vi har akkurat fått rundkjøring her på vår plass liksom [emoji23]

Marihønekostyme til frøkna. Fant hårbøyle med følehorn også hihi . Åhh kjekt å ha da . Jeg og guttungen skal bake pitabrød i dag,brukes til middag på onsdag

Hihi, da blir hun nusselig![emoji173]
Pita er snadder! Kos dere[emoji2]

Ja. Lille hånden krafser og klør.

Men bare der. Og i det minste ikke sett gult og guffent ut på noen dager så kanskje rette veien. Bortsett fra stadig flere kloremerker, da

Får håpe det går rette veien, ja[emoji4]

#denfølelsen

Når man kan bare holde på med middagen, mens eldste på 11 år går å henter minsta på sfo ! Superproduktivt [emoji7]

Skinkestek in the making [emoji7][emoji7]

3926fc42ff18c14bbfd7d9322ffa0afc.jpg
Kjøpt ny badedrakt til minsta. Elsker Minni og Mikke hu [emoji7] Tipper hu blir glad [emoji1] Helst eneste badedrakt jeg fant også. Alt er jo bikini til småjenter

Skjønner ikke hvorfor de lager bikini til småjenter [emoji107] [emoji107] [emoji107]
Hver sin lyst. Men de med trekantoverdel syns jeg blir veldig too much liksom.
Men kjøpte i fjor en badetruse med singlett overdel :) Da fant jeg ikke badedrakt så. Men syns det var ett greit alternativ :)

Skjønner ikke hvorfor de lager bikini til småjenter [emoji107] [emoji107] [emoji107]
Skjønner ikke den selv. Men de trenger jo ikke gå med bikinoverdel når de er så små. Småunger kan jo springe rundt bare i trusa uavhengig av kjønn.

YouTube er min venn/ og drops sine strikkevideoer. Lærer meg alt på nett [emoji5]
42c25a6ecbf17a65cfb3b04efd3c8ee8.jpg

Dette er en Kjappstrikka drakt, er det første jeg har strikket med oppskrift. Har tidligere aldri skjønt bæret, men plutselig knakk jeg koden
Å strikker på en sånn selv.Men finner ikke de riktige knappene til drakten.Vil så gjerne ha perleknapper på min [emoji7]

Vurderer å begynne på denne som et nytt UFO-prosjekt. :P Lurer bare på om dere bruker to eller tre nøster på denne, og er det Sandnes´merinoull dere har brukt, som anbefalt i oppskriften? Tror jeg kanskje har to av en og samme farge, men ikke tre liggende...

Typen som var på besøk, så mye mer trist enn deilig at han dro. Men nå ser det ut som prosjekt avstandsforhold avsluttes i juni/juli i år :)

og hadde ikke mye valg, bikkja var så tissatrengt at ho var gul i øynene ;)

Nei når det er typen er det nok ikke morro. Trodde det var familie besøk[emoji23]

Nei når det er typen er det nok ikke morro. Trodde det var familie besøk[emoji23]
Helt greit altså, huska jeg trakk ett letelsens sukk når bestemora mi dro sist hun var på besøk. Veldig koselig med familie, men akk så mye styr [emoji23]

Vurderer å begynne på denne som et nytt UFO-prosjekt. [emoji14] Lurer bare på om dere bruker to eller tre nøster på denne, og er det Sandnes´merinoull dere har brukt, som anbefalt i oppskriften? Tror jeg kanskje har to av en og samme farge, men ikke tre liggende...
Hvilken str tenker du og strikke da?

Hvilken str tenker du og strikke da?

Mellomste størrelsen. Ser det er anbefalt 3 nøster, men da må jeg i tilfelle vente med å påbegynne strikkinga til jeg får kjøpt garn. Og innen da er strikkelysta blitt borte, og tørken har tatt over igjen. :hilarious:

Mellomste størrelsen. Ser det er anbefalt 3 nøster, men da må jeg i tilfelle vente med å påbegynne strikkinga til jeg får kjøpt garn. Og innen da er strikkelysta blitt borte, og tørken har tatt over igjen. :hilarious:
Hahaha [emoji23] Eldste etterlyser pannebånd hu nå. Og jeg kjenner at lysta var ikke her lengre. [emoji23] Eeeen dag altså

Back
Topp