♫ Skravletråd Mars ♫

er det ikke eget underforum for håndarbeid til og med?

og for matlaging... hindrer ikke folk å skrive side opp og ned om mat i skravletråden :D
Jo, det er begge deler. Men føler at man får lov å skrive om hva man vil når man er i skravletråden. Syns jeg da [emoji14] Men jeg titter innom de underforumene også innimellom da :) Bare så det var sagt [emoji14]

Jo, det er begge deler. Men føler at man får lov å skrive om hva man vil når man er i skravletråden. Syns jeg da [emoji14] Men jeg titter innom de underforumene også innimellom da :) Bare så det var sagt [emoji14]
Oops, var ikke meningen at noen skulle føle seg dømt av den kommentaren. Bare syns det var festlig at alle satt og fikk hverandre til å spise boller for ikke så lenge siden inni tråden :D

er det ikke eget underforum for håndarbeid til og med?

og for matlaging... hindrer ikke folk å skrive side opp og ned om mat i skravletråden :D
Det er sant det. Men jeg syntes dere ga hverandre så mange fine tips her så tenkte det var kjekt for dere å ha det ett samlet ett sted så det ikke drukner her. Men det er samme for meg altså, var bare ett tips

Last edited:
Oops, var ikke meningen at noen skulle føle seg dømt av den kommentaren. Bare syns det var festlig at alle satt og fikk hverandre til å spise boller for ikke så lenge siden inni tråden :D
Jeg tok det ikke til meg altså [emoji14] Men føler at en skravletråd er slik at man kan skrive hva man vil jeg da, uten å ta hensyn til at man kunne heller lagt det inn i underforum for diverse. Man kan jo itillegg derimot legge det også inn i underforumet. Det gjør jeg innimellom da :)

Jeg har enda lyst på sitronfromasj. Og den dumme isbilen fant jeg ikke på lørdag som tydligvis er den eneste som selger det! :O

Og ja. Det er på grunn av folk har skrevet om det her i tråden og tatt bilder av det [emoji23] Evil.

Jeg tok det ikke til meg altså [emoji14] Men føler at en skravletråd er slik at man kan skrive hva man vil jeg da, uten å ta hensyn til at man kunne heller lagt det inn i underforum for diverse. Man kan jo itillegg derimot legge det også inn i underforumet. Det gjør jeg innimellom da :)

Jeg har enda lyst på sitronfromasj. Og den dumme isbilen fant jeg ikke på lørdag som tydligvis er den eneste som selger det! :O

Og ja. Det er på grunn av folk har skrevet om det her i tråden og tatt bilder av det [emoji23] Evil.

Jeg skal lage det helt fra scratch en dag, men først må jeg få unna all kakebakinga. Blir hvertfall en ny sitronpai. ;) Er sur for at den teite isbilen ikke kan svare meg på når dem kjører rundt her i vårt strøk og OM dem har sitronfromasj! :grumpy:

Har ikke helt kommet over den sitronpaien noen hadde lagd jeg da... gawds den så god ut.

Jeg skal lage det helt fra scratch en dag, men først må jeg få unna all kakebakinga. Blir hvertfall en ny sitronpai. ;) Er sur for at den teite isbilen ikke kan svare meg på når dem kjører rundt her i vårt strøk og OM dem har sitronfromasj! :grumpy:
Hahahaha! [emoji23] På vår isbilside sto det at man kunne bestille, så sendte de mld når de var i området. Så man kunne hente den liksom [emoji23] Glemte det da. Tenkte jeg kom til å høre den liksom i gata. Men vi kjørte tur heller. Men vet du? Jeg skal jommen lage en selv jeg også. En dag [emoji23][emoji36] Mannen har fått beskjed om å lage panna cotta også...
Har ikke helt kommet over den sitronpaien noen hadde lagd jeg da... gawds den så god ut.
Hahaha [emoji23] Farlig å være i denne tråden!

#denfølelsen

Når man kan bare holde på med middagen, mens eldste på 11 år går å henter minsta på sfo ! Superproduktivt [emoji7]

Skinkestek in the making [emoji7][emoji7]

Alltid godt med små hjelpere[emoji2]

Altså. Er det andre småbarn som er kleptoman? [emoji23] Bare ved nattestid altså.

I går sneik hu en ds opp.
I dag sneik hu ett kamera opp. Mannen måtte inn gjentatte ganger for å be hu om å legge seg. Nå hørte jeg ett dunk. Kjente mistanken kom og gikk opp. Hvor det stiiiinka parfyme. Da har den lille sniken stjelt parfymen til storesøstra og spraya rommet og gjemt den under senga.

Altså...! Jeg føler meg helst på randen. Får virkelig håpe at det blir mindre tull nå når skolen starter igjen [emoji87]
Ha ha så søt da

Back
Topp