♫ Skravletråd Mars ♫

Nå våkner resten av gjengen også så da er det vel bare å få kledd på seg å kommet seg ut etterhvert
Kl er bare litt over ni så trenger vel ikke stresse akkurat

Haha ja. Men hu handler en del fisk også. For logisk nok (?) Har isbilen mye fisk [emoji23] Ikke helt det jeg tenker på når jeg hører isbil.

Hahaha! Is og fisk i én og samme bil! For meg høres det fantastisk ut, for jeg elsker fisk og spiser gjerne en is en sjelden gang, men for andre som ikke liker fisk, så frister det kanskje ikke helt, at isen smaker/lukter fisk. :hungover:

God formiddag :) hvordan ser dagen deres ut i dag da?

Hahaha! Is og fisk i én og samme bil! For meg høres det fantastisk ut, for jeg elsker fisk og spiser gjerne en is en sjelden gang, men for andre som ikke liker fisk, så frister det kanskje ikke helt, at isen smaker/lukter fisk. :hungover:
Og så selger de pizza... Fin kombinasjon på den bilen :p

Og eplekake for de som ønsker det til dessert :D
Pizzaen begynte de med i høst tror jeg.

Hahaha! Kan både få kjøpt forrett, hovedrett og dessert i én og samme bil da. :p Litt spesielt... Håper dem begynner å selge sjokolade også. Og asiatisk take-away! ;)

Hei!

Gikk det bra hos legen? Her er det rolig dag hjemme, må passe på den nyopererte frøkna. [emoji813]red
Har ikke vært der enda. Time kl 12 :)
Verker fortsatt i trynet da:p
spent på om jeg må begynne på medisiner nå eller ikke da. Er derfor jeg har time egentlig, pga arvelig høyt kolesterol :(

Hvordan gikk operasjonen?

Har ikke vært der enda. Time kl 12 :)
Verker fortsatt i trynet da:p
spent på om jeg må begynne på medisiner nå eller ikke da. Er derfor jeg har time egentlig, pga arvelig høyt kolesterol :(

Hvordan gikk operasjonen?

Å ja, snart det da. Må få en update her, håper alt er bra. :)

Operasjonen gikk heldigvis bra, så krysser vi fingrene for at det ikke er ondartet svulster og at hun ikke trenger flere operasjoner. :)

Hahaha! Kan både få kjøpt forrett, hovedrett og dessert i én og samme bil da. :p Litt spesielt... Håper dem begynner å selge sjokolade også. Og asiatisk take-away! ;)
Sjokolade er et must at de selger, når man bor litt langt utfor allfarvei ;) og selvfølgelig take-away'en ;) Du får sende inn forslag til de :)

Sjokolade er et must at de selger, når man bor litt langt utfor allfarvei ;) og selvfølgelig take-away'en ;) Du får sende inn forslag til de :)

Hehe, får se om ikke dem svarer på henvendelsen om kjørerute-/tid og ikke minst om sitronfromasjen er i sortimentet, før jeg begynner å "mase" om noe mer. :hilarious:

Hehe, får se om ikke dem svarer på henvendelsen om kjørerute-/tid og ikke minst om sitronfromasjen er i sortimentet, før jeg begynner å "mase" om noe mer. :hilarious:
Lurt :laughing002 Håper de har det :)

Back
Topp