Så digg daGod dagfikk sove til halv ti, så deilig! Guttene er på hytten og frøkna levert i barnehagen . Snart til byen vi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så digg daGod dagfikk sove til halv ti, så deilig! Guttene er på hytten og frøkna levert i barnehagen . Snart til byen vi
![]()
Kose dereDucktpurs og shoppimg
Det skal viKose dereshopping her i dag og,men bare i egen by da
![]()
God morgen/formiddagGod morgen ja [emoji13]
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Det håper jeg daEr en liten fare for at jeg gjemte den i skapet mitt til alle hadde gått
Sitronfromasj er ikke noe jeg bruker å dele.
Så koseligYey ut å shoppe blå babyklær![]()
Haha ja. Men hu handler en del fisk også. For logisk nok (?) Har isbilen mye fisk [emoji23] Ikke helt det jeg tenker på når jeg hører isbil.

God formiddaghvordan ser dagen deres ut i dag da?

Og så selger de pizza... Fin kombinasjon på den bilenHahaha! Is og fisk i én og samme bil! For meg høres det fantastisk ut, for jeg elsker fisk og spiser gjerne en is en sjelden gang, men for andre som ikke liker fisk, så frister det kanskje ikke helt, at isen smaker/lukter fisk.![]()
Og eplekake for de som ønsker det til dessert
Og eplekake for de som ønsker det til dessert
Pizzaen begynte de med i høst tror jeg.
Har ikke vært der enda. Time kl 12Hei!
Gikk det bra hos legen? Her er det rolig dag hjemme, må passe på den nyopererte frøkna. [emoji813]red
Har ikke vært der enda. Time kl 12
Verker fortsatt i trynet da
spent på om jeg må begynne på medisiner nå eller ikke da. Er derfor jeg har time egentlig, pga arvelig høyt kolesterol
Hvordan gikk operasjonen?
Sjokolade er et must at de selger, når man bor litt langt utfor allfarveiHahaha! Kan både få kjøpt forrett, hovedrett og dessert i én og samme bil da.Litt spesielt... Håper dem begynner å selge sjokolade også. Og asiatisk take-away!
![]()
Sjokolade er et must at de selger, når man bor litt langt utfor allfarveiog selvfølgelig take-away'en
Du får sende inn forslag til de
![]()

LurtHehe, får se om ikke dem svarer på henvendelsen om kjørerute-/tid og ikke minst om sitronfromasjen er i sortimentet, før jeg begynner å "mase" om noe mer.![]()
Håper de har det