Må bare si at den sitronfromasjen ble solgt på coop extra og coop obs før, og kanskje enda? Så kanskje dere er heldig og finner den på en coop butikk![]()
Pfft... Ikke sett! Var innom Coop Extra, Coop Prix etc. Drittfromasj!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må bare si at den sitronfromasjen ble solgt på coop extra og coop obs før, og kanskje enda? Så kanskje dere er heldig og finner den på en coop butikk![]()
Men det var i Bergen det og. Så vet ikke hvordan det er med resten av landet![]()

Åhh kjøpte verdens deiligste pysbukse på primark, kommer til å bo i den
Hahaha. Huff da. Skal ikke være lett å finne fromasj altså!Pfft... Ikke sett! Var innom Coop Extra, Coop Prix etc. Drittfromasj!![]()
Jeg har gule i vår grå sofa [emoji7] Elsker gult! Så litt innslag her og der. Må ta litt om gangen. Mannen er ikke fan [emoji14]
Hahahaha! Jo. Faktisk minna det litt om det da [emoji23][emoji23]
Hahaha. Ja, veldig rart at noen har den og ikke andre. Er en Bergens ting! Når jeg var gravid med største måtte jeg på leit etter den selv. Og når er endelig fant, stod jeg på jobb og spiste hele for meg selvgikk noen år før jeg spiste den igjen ja.

"Bergen - byen der babyverdens medlemmer bor" er det som skjer da [emoji23]

Hahahaha! Var ingen av de andre som ville ha, eller kanskje de sa det for å være snill? Tok bare en liten bit når de var der, men når jeg ble alene på jobb fant jeg meg en skje og spiste rett fra boksenKult å være kollegaen din da, stå og se på mens du spiste opp alt alene!![]()

Hahaha! Såpass ja [emoji14] Har sendt den lokale remaen mld nå da..... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]

London har vært bra, kroppen min derimot ...
Nei, kaster inn håndkle! I morgen er det jobb og Christine hope showsnakkes!
Man prøver så godt man kan [emoji14] og blander seg inn der man kan [emoji23] Er en god start. Ofte eskalerer det uansett. Jeg er også ny her inne i skravletråden bare så det var sagt [emoji14]
God natt folkens. Koselig å ha prata med dere i dag [emoji38] Men nå kapitulerer jeg gitt. Ses i morgen [emoji41]
Helt sant. Hver sin smak. Jeg takler ikke pudding. Sjokoladepudding, karamellpudding. Hater konsistensen på det der! [emoji87][emoji85]

Jepp, årlig tradisjon dette. Storebror var også i sin tid. Så de voksne har god erfaring med å gjennomføre dette. Vi har fått detaljert pakkeliste inkl hva de skal ha på seg når de leveres på morgenen, meny har de valgt utfra ungenes ønsker og vi har levert skjema om hvem som må ha medisiner, bleier, følges på do på natta, begrenses drikke på kvelden, er mørkredd osv.
Bilde daaa??[emoji12]
Skjønner ikke hvordan dere alle klarer å følge med her inneHar sittet siden i går kveld å lest litt her inne, og i dag prøvde jeg å hive meg litt med (ganske fornøyd med det altså, hadde aldri trudd jeg skulle tørre) men så gjør jeg på noe annet en liten stund. Og når jeg kommer tilbake har jeg falt helt ut igjen
Er vel kanskje en sånn ting man lærer seg etter en stund her inne. Men nå har jeg hverfall prøvd meg, ville være med på moroa jeg og
![]()
Melder meg heller ut av Babyverden, fremfor å flytte til Bergen!![]()