♫ Skravletråd Mars ♫

Hehe ja, men sånt man må regne med når man helst vil at barnet skal ha langt hår [emoji14]
Heldig som kan ha det da! Mi har kun stusset håret såvidt siden hun fikk hår på hodet.. Det når henne til skuldrene, bare.

Skjønner ikke hvordan dere alle klarer å følge med her inne :p Har sittet siden i går kveld å lest litt her inne, og i dag prøvde jeg å hive meg litt med (ganske fornøyd med det altså, hadde aldri trudd jeg skulle tørre) men så gjør jeg på noe annet en liten stund. Og når jeg kommer tilbake har jeg falt helt ut igjen :p Er vel kanskje en sånn ting man lærer seg etter en stund her inne. Men nå har jeg hverfall prøvd meg, ville være med på moroa jeg og ;)

Skjønner ikke hvordan dere alle klarer å følge med her inne [emoji14] Har sittet siden i går kveld å lest litt her inne, og i dag prøvde jeg å hive meg litt med (ganske fornøyd med det altså, hadde aldri trudd jeg skulle tørre) men så gjør jeg på noe annet en liten stund. Og når jeg kommer tilbake har jeg falt helt ut igjen [emoji14] Er vel kanskje en sånn ting man lærer seg etter en stund her inne. Men nå har jeg hverfall prøvd meg, ville være med på moroa jeg og ;)
Man prøver så godt man kan [emoji14] og blander seg inn der man kan [emoji23] Er en god start. Ofte eskalerer det uansett. Jeg er også ny her inne i skravletråden bare så det var sagt [emoji14]

God natt folkens. Koselig å ha prata med dere i dag [emoji38] Men nå kapitulerer jeg gitt. Ses i morgen [emoji41]

Skjønner ikke hvordan dere alle klarer å følge med her inne :p Har sittet siden i går kveld å lest litt her inne, og i dag prøvde jeg å hive meg litt med (ganske fornøyd med det altså, hadde aldri trudd jeg skulle tørre) men så gjør jeg på noe annet en liten stund. Og når jeg kommer tilbake har jeg falt helt ut igjen :p Er vel kanskje en sånn ting man lærer seg etter en stund her inne. Men nå har jeg hverfall prøvd meg, ville være med på moroa jeg og ;)
Man kommer mer inn i det etterhvett men nei man klarer ikke altid å henge med

Back
Topp