Snakket med mamma på tlfUten å bli forstyrret [emoji14]
Koselig luksus!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snakket med mamma på tlfUten å bli forstyrret [emoji14]
Ekte hjemmelaga er alltid best!Det fikk duge for i kveld.Men ja - satser på å lage en ordentlig en til helga, vil tro EKTE hjemmelaget er best, vel?
![]()
Det smaker himmelsk! [emoji7]Som ny her inne: hva er greia med sitronfromasjen? [emoji14]
Som ny her inne: hva er greia med sitronfromasjen? [emoji14]
Stemmer for at lady z sender oss sitronfromasj i posten. Ekspress [emoji87][emoji23]Vel, hvor skal jeg begynne? Enkelte her inne ( les undertegnede ) er veldig glad i sitron! ( Henger spesielt igjen fra sist jeg var gravid og nei - jeg er ikke gravid igjen nå.) I helga bakte jeg sitronpai, og noen sa den så god ut, hvilket den var, som i tillegg nevnte sitronfromasj til hun som er sitronoman! ( Les igjen undertegnede! ) Og dermed rullet snøballen, da enkelte lette land og strand etter sitronfromasj som angivelig er i frysedisken på Rema 1000, men deg er bare juks og fanteri, for hverken Spyro eller jeg har funnet den... Så takk til Lady_Z som gnir inn sin sitronfromasj til oss andre stakkarslige!
SkjønnerDet smaker himmelsk! [emoji7]
For min del er det litt minner også. For de solgte det når jeg var lita og jeg og min søster kjøpte en for lørdagspengene våre. Da delte vi den til godteri [emoji14] Men finner det ikke lengre noen plass her... Så sikkert 15 år siden jeg smakte en nå...Prøvde den posen man bare pisker sammen selv. Men det var ikke samme smak det gitt.. Mannen fikk spise den opp selv [emoji14]
Sitron er så ufattelig godt, så helt enig! Nå må jeg på jakt ogsåVel, hvor skal jeg begynne? Enkelte her inne ( les undertegnede ) er veldig glad i sitron! ( Henger spesielt igjen fra sist jeg var gravid og nei - jeg er ikke gravid igjen nå.) I helga bakte jeg sitronpai, og noen sa den så god ut, hvilket den var, som i tillegg nevnte sitronfromasj til hun som er sitronoman! ( Les igjen undertegnede! ) Og dermed rullet snøballen, da enkelte lette land og strand etter sitronfromasj som angivelig er i frysedisken på Rema 1000, men deg er bare juks og fanteri, for hverken Spyro eller jeg har funnet den... Så takk til Lady_Z som gnir inn sin sitronfromasj til oss andre stakkarslige!
Det var Lille USå flott da[emoji2] var det U eller L?
SkjønnerSå koselig med sånne minner da <3 Nei, kan jeg tenke meg
Du får gå for hjemmelaget til helgen
Likte mannen den da?
Sitron er så ufattelig godt, så helt enig! Nå må jeg på jakt ogsåHaha!!
Alt går i grisen [emoji23][emoji23] Men han syns heller ikke den var like god som den som var i butikken. Kanskje jeg har bygd opp for mye forventningene? [emoji85][emoji44]SkjønnerSå koselig med sånne minner da <3 Nei, kan jeg tenke meg [emoji14] Du får gå for hjemmelaget til helgen
Likte mannen den da? [emoji14]
Sitron er så ufattelig godt, så helt enig! Nå må jeg på jakt også [emoji14] Haha!!
Fikk veldig lyst på fromasj nå [emoji14] vil helst ha mannens hjemmelagde bringebærfromasj da..
Alt går i grisen [emoji23][emoji23] Men han syns heller ikke den var like god som den som var i butikken. Kanskje jeg har bygd opp for mye forventningene? [emoji85][emoji44]
Uff.. god bedring!Noe liv her i kveld da?
Fortsatt dårlig her, og har en skikkelig drittdag. Passet dårlig med sykdom i dag som jeg egentlig skulle på familiehuset for samtale :/ Trenger å få opp humøret i dag.
Blir fromasj hver dag denne mndHahaha - blitt utløst en chainreaction på fromasj her inne! Bra start på mars!![]()
Hahaha!! Jeg bor i Oslo, så hvis jeg ikke får tak i den her kan man bare gi oppØnsker deg lykke til, du kommer til å trenge det!![]()
Alt går i grisen [emoji23][emoji23] Men han syns heller ikke den var like god som den som var i butikken. Kanskje jeg har bygd opp for mye forventningene? [emoji85][emoji44]
Jeg begynner seriøst å få sitronsmak i munnen hver gang jeg titter innom denne tråden. Dere har påvirket meg såpass at jeg rasket med meg 3 sitroner på butikken i dag.. gudene vite hva jeg skal med dem...
TakkUff.. god bedring!
Her har ungene kommet hjem![]()
![]()
Nydelig himmel![emoji173]