♫ Skravletråd Mars ♫

Jeg har dristet meg til lilla puter i den grå sofaen![emoji23] Hoho, jeg er gal!
Wow, living on the edge, får jeg si [emoji23]
Putetrekk er lett å bytte ut når du blir lei da :D

Må bare si at den sitronfromasjen ble solgt på coop extra og coop obs før, og kanskje enda? Så kanskje dere er heldig og finner den på en coop butikk ;)

God kveld :) innom en tur nå som jeg endelig har fått frøkna i seng.. ble litt seint når hu kom fra dans 20.30 så mat og til slutt en tur på badet for å bekjempe lusene som har invadert håret hennes [emoji14]
God kveld! Må være kjedelig med lus :O
Aldri opplevd selv på verken meg selv eller ungen, men høres ugøy ut. Spesielt om man har en sånn som mi er; "Æææh, jeg kan ikke gå på badet, fordi jeg TROR det kan være insekt der inne" ...

Stemmer for babyverden treff i Bergen [emoji1319][emoji1319]
Hamstre i Bergen neste gang ja! Tenker mannen syns det blir litt lang roadtrip for fromasje liksom [emoji23]

Bv treff ja! Det er lenge siden jeg har vært med på. Var på kjempemange når 11åringen min var baby og frem til 2 år!

Må bare si at den sitronfromasjen ble solgt på coop extra og coop obs før, og kanskje enda? Så kanskje dere er heldig og finner den på en coop butikk ;)

Ja, det stemmer :) alle butikker som fører isbjørn is :)

God kveld :) innom en tur nå som jeg endelig har fått frøkna i seng.. ble litt seint når hu kom fra dans 20.30 så mat og til slutt en tur på badet for å bekjempe lusene som har invadert håret hennes [emoji14]

Koselig å se deg![emoji173]
Lykke til i lusejakten!

Back
Topp