♫ Skravletråd Mars ♫

Hahaha. Ja, veldig rart at noen har den og ikke andre. Er en Bergens ting! Når jeg var gravid med største måtte jeg på leit etter den selv. Og når er endelig fant, stod jeg på jobb og spiste hele for meg selv :p gikk noen år før jeg spiste den igjen ja.

Kult å være kollegaen din da, stå og se på mens du spiste opp alt alene! :hilarious:

Kult å være kollegaen din da, stå og se på mens du spiste opp alt alene! :hilarious:
Hahahaha! Var ingen av de andre som ville ha, eller kanskje de sa det for å være snill? Tok bare en liten bit når de var der, men når jeg ble alene på jobb fant jeg meg en skje og spiste rett fra boksen :p Lurer litt mer på hva de kundene som kanskje så meg tenkte :hilarious:

Hahaha! Såpass ja [emoji14] Har sendt den lokale remaen mld nå da..... [emoji23][emoji23][emoji23][emoji87]

Rakk aldri å stikke innom Reitan i går, men har sendt forespørsel til de som kjører isbilen i omegn, om når dem er i nærheten neste gang, fordi jeg vil kjøpe sitronfromasj! :hilarious:

Jepp, årlig tradisjon dette. Storebror var også i sin tid. Så de voksne har god erfaring med å gjennomføre dette. Vi har fått detaljert pakkeliste inkl hva de skal ha på seg når de leveres på morgenen, meny har de valgt utfra ungenes ønsker og vi har levert skjema om hvem som må ha medisiner, bleier, følges på do på natta, begrenses drikke på kvelden, er mørkredd osv.

Høres ut som et kjempe bra opplegg.

Guttungen hadde overnatting i barnehagen rett før han skulle starte på skolen. Og den dagen husker han veldig godt fortsatt, selv om det er 3 år siden:)

Skjønner ikke hvordan dere alle klarer å følge med her inne :p Har sittet siden i går kveld å lest litt her inne, og i dag prøvde jeg å hive meg litt med (ganske fornøyd med det altså, hadde aldri trudd jeg skulle tørre) men så gjør jeg på noe annet en liten stund. Og når jeg kommer tilbake har jeg falt helt ut igjen :p Er vel kanskje en sånn ting man lærer seg etter en stund her inne. Men nå har jeg hverfall prøvd meg, ville være med på moroa jeg og ;)

Man henger ikke med enkelte ganger... Bare å hoppe inn og ut, og bare slenge seg med der og da. Skal man ta igjen det "tapte" en dag, blir man på etterskudd hele tiden. :P Synes det er supert at du hev deg med, fortsett med det! :)

Back
Topp