God natt og sov godtGod natt folkens. Koselig å ha prata med dere i dag [emoji38] Men nå kapitulerer jeg gitt. Ses i morgen [emoji41]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt og sov godtGod natt folkens. Koselig å ha prata med dere i dag [emoji38] Men nå kapitulerer jeg gitt. Ses i morgen [emoji41]
Natta å sov godtGod natt damer. Skravles i morgen[emoji42]
Det kan jeg tenke meg[emoji175] men lite tenkt å ha dårlige stoler på et slikt kurs da[emoji85] kan tenke meg det var flere som hadde vonde bekken og rygger?
var veldig godt å gå når vi var ferdige hvertfall
det var mange som måtte opp og røre på seg under kurset og det er nemmen ikke rart Hahaha. Jeg er ikke så flink å blande meg inn, men får bare prøveMan prøver så godt man kan [emoji14] og blander seg inn der man kan [emoji23] Er en god start. Ofte eskalerer det uansett. Jeg er også ny her inne i skravletråden bare så det var sagt [emoji14]
Jepp, årlig tradisjon dette. Storebror var også i sin tid. Så de voksne har god erfaring med å gjennomføre dette. Vi har fått detaljert pakkeliste inkl hva de skal ha på seg når de leveres på morgenen, meny har de valgt utfra ungenes ønsker og vi har levert skjema om hvem som må ha medisiner, bleier, følges på do på natta, begrenses drikke på kvelden, er mørkredd osv.Så koselig
Litt godt å høre at man ikke alltid klarer å henge med, og at det ikke bare er megMan kommer mer inn i det etterhvett men nei man klarer ikke altid å henge med
Det er faktisk helt greit å bare hoppe inn der du er. Man må ikke lese ronja-style (dvs lese alt)Skjønner ikke hvordan dere alle klarer å følge med her inne [emoji14] Har sittet siden i går kveld å lest litt her inne, og i dag prøvde jeg å hive meg litt med (ganske fornøyd med det altså, hadde aldri trudd jeg skulle tørre) men så gjør jeg på noe annet en liten stund. Og når jeg kommer tilbake har jeg falt helt ut igjen [emoji14] Er vel kanskje en sånn ting man lærer seg etter en stund her inne. Men nå har jeg hverfall prøvd meg, ville være med på moroa jeg og![]()
Det gjør du helt sikkert, ikke mange innleggene igjenKlarer jeg 98 000 innlegg denne mnd tro
God nattGod natt damer. Skravles i morgen[emoji42]
Kb skulle på det i den flrste bhg han gikk men sluttet før den tid dessverreJepp, årlig tradisjon dette. Storebror var også i sin tid. Så de voksne har god erfaring med å gjennomføre dette. Vi har fått detaljert pakkeliste inkl hva de skal ha på seg når de leveres på morgenen, meny har de valgt utfra ungenes ønsker og vi har levert skjema om hvem som må ha medisiner, bleier, følges på do på natta, begrenses drikke på kvelden, er mørkredd osv.
Umulig å få med seg altLitt godt å høre at man ikke alltid klarer å henge med, og at det ikke bare er meg![]()
Det er det ikkeDet gjør du helt sikkert, ikke mange innleggene igjen![]()
Hehe, er sikkert det jeg har gjort feil. Prøvde å lese alt, og så var det mange nye innlegg etter en stund, også datt jeg helt ut!Det er faktisk helt greit å bare hoppe inn der du er. Man må ikke lese ronja-style (dvs lese alt)
Nå fikk du rundt tallÆsj glemte rundt tall i dag
Wow, det hørtes helt fantastisk bra ut!Jepp, årlig tradisjon dette. Storebror var også i sin tid. Så de voksne har god erfaring med å gjennomføre dette. Vi har fått detaljert pakkeliste inkl hva de skal ha på seg når de leveres på morgenen, meny har de valgt utfra ungenes ønsker og vi har levert skjema om hvem som må ha medisiner, bleier, følges på do på natta, begrenses drikke på kvelden, er mørkredd osv.
Wow, det hørtes helt fantastisk bra ut!
Hehe, er sikkert det jeg har gjort feil. Prøvde å lese alt, og så var det mange nye innlegg etter en stund, også datt jeg helt ut!Men gøy at det er så mye liv her inne da!
Jeg tenker det er fint lillemor er så liten at hun ikke får med seg dette. For jeg har søkt henne primært i en annen bhg enn den de to eldste har gått i (den strorebror gikk i først.... der gikk de bort fra den årlige "overnatte i bhg" avslutningen for de eldste fordi de ansatte ikke orket/ville være der om natta! Gjett om det var en skuffet førskolegjeng da, som hadde sett frem til det skulle bli "deres tur.)Kb skulle på det i den flrste bhg han gikk men sluttet før den tid dessverre
Skjønner de ble skuffet da jsJeg tenker det er fint lillemor er så liten at hun ikke får med seg dette. For jeg har søkt henne primært i en annen bhg enn den de to eldste har gått i (den strorebror gikk i først.... der gikk de bort fra den årlige "overnatte i bhg" avslutningen for de eldste fordi de ansatte ikke orket/ville være der om natta! Gjett om det var en skuffet førskolegjeng da, som hadde sett frem til det skulle bli "deres tur.)