Startet på 76. Nå viser vekta 69,6
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så braStartet på 76. Nå viser vekta 69,6![]()
Oi så bra![]()
Ingenting som skjedde nei, da skal du nok få vite det når det enn skjerBegynte å lure nesten på om noe skjedde på den kanten, ettersom du var våken så tidlig!
Har vært inne på grå mtp sengen. Men fargerikt hadde også vært fint. I alle fall på stolen [emoji14]Hallo[emoji2]
Jeg ville malt hvit eller grå!
Vel, denne er dessverre ikke noe pen mer.. Den ser rett og slett skitten ut, uansett hvor vasket den er. Så, må nok få seg en liten piffJeg har min egen stol fra 80 tallet i bruk. Naturfarget og lakket originalt. Og jeg har egentlig ikke tenkt på at jeg burde malt den engang. Jeg har tre naturlig trefaeget, lakkede stoler jeg. I ulik alder og slitasje, rett nok.
Heller litt mot det, faktisk.Turkis på tripp trapp
Hmm. Har du bilde?Lillaher har snuppa lilla stol og storebror har rød/orange stol
![]()
Vinnere for februar er trukket
Ja. Vi hadde bestemt oss utfra ønskerAhhideer om hva som skal være gave? Blir selv 30 i år

[emoji171][emoji171][emoji171]klem
Når tror de operasjonen er ferdig?
Huff ikke noe kjekt. Sender en stor klem<3

Klem [emoji178][emoji178]
Så bra!!Da var intervjuet over og jeg har kommet meg hjem med barna også
Det gikk over all forventning! Jeg snakka som bare det og hu var kjempepositiv. Jeg kunne få lov å få arbeidstrening hos de. Så mye jeg ville. Tom innen forskjellige avd (sykehjem) om det var nødvendig. Og om det ble for mye sa jeg bare ifra, så skulle de ordne det ogsåOm alt gikk fint var hu veldig positiv til en evnt ringevikarjobb og sommerjobb også! I første omgang! Men, hu sa ja! [emoji16][emoji16][emoji16] Jeg er suuuuperglad [emoji7][emoji7]
Nå er det bare å snakke med saksbehandleren på Nav siden jeg går på AAP. Så høre om hu vil møte hu og en avtale å signere. Men. Jeg er glad! Også var hu så forståelsesfull [emoji7]
Tusen takk! Det jeg håper. Og at jeg får begynt på ny utdannelse innenfor dette daSå bra!!Så flott at du får deg arbeidstrening der og mulighet for kanskje videre jobb etterpå
![]()
Klem [emoji178][emoji178]