♫ Skravletråd Mars ♫

Begynte å lure nesten på om noe skjedde på den kanten, ettersom du var våken så tidlig!
Ingenting som skjedde nei, da skal du nok få vite det når det enn skjer ;)

Hallo[emoji2]
Jeg ville malt hvit eller grå!
Har vært inne på grå mtp sengen. Men fargerikt hadde også vært fint. I alle fall på stolen [emoji14]

Jeg har min egen stol fra 80 tallet i bruk. Naturfarget og lakket originalt. Og jeg har egentlig ikke tenkt på at jeg burde malt den engang. Jeg har tre naturlig trefaeget, lakkede stoler jeg. I ulik alder og slitasje, rett nok.
Vel, denne er dessverre ikke noe pen mer.. Den ser rett og slett skitten ut, uansett hvor vasket den er. Så, må nok få seg en liten piff :)

Da var intervjuet over og jeg har kommet meg hjem med barna også :D

Det gikk over all forventning! Jeg snakka som bare det og hu var kjempepositiv. Jeg kunne få lov å få arbeidstrening hos de. Så mye jeg ville. Tom innen forskjellige avd (sykehjem) om det var nødvendig. Og om det ble for mye sa jeg bare ifra, så skulle de ordne det også :D Om alt gikk fint var hu veldig positiv til en evnt ringevikarjobb og sommerjobb også! I første omgang! Men, hu sa ja! [emoji16][emoji16][emoji16] Jeg er suuuuperglad [emoji7][emoji7]

Nå er det bare å snakke med saksbehandleren på Nav siden jeg går på AAP. Så høre om hu vil møte hu og en avtale å signere. Men. Jeg er glad! Også var hu så forståelsesfull [emoji7]

Da var intervjuet over og jeg har kommet meg hjem med barna også :D

Det gikk over all forventning! Jeg snakka som bare det og hu var kjempepositiv. Jeg kunne få lov å få arbeidstrening hos de. Så mye jeg ville. Tom innen forskjellige avd (sykehjem) om det var nødvendig. Og om det ble for mye sa jeg bare ifra, så skulle de ordne det også :D Om alt gikk fint var hu veldig positiv til en evnt ringevikarjobb og sommerjobb også! I første omgang! Men, hu sa ja! [emoji16][emoji16][emoji16] Jeg er suuuuperglad [emoji7][emoji7]

Nå er det bare å snakke med saksbehandleren på Nav siden jeg går på AAP. Så høre om hu vil møte hu og en avtale å signere. Men. Jeg er glad! Også var hu så forståelsesfull [emoji7]
Så bra!! :) Så flott at du får deg arbeidstrening der og mulighet for kanskje videre jobb etterpå :)

Back
Topp