♫ Skravletråd Mars ♫

Innen prøver-forum&dagbøker er det jo ikke så unormalt. Jeg fikk til og med en gang beskjed av gyn om å gå hjem og ha sex. Og jeg mener i dag, da han bestemt. (ul viste El)
Ja litt mer vanlig der inne, men å nevne at akkurat nå skal vi gjøre det kommer jeg ikke til å dele ;) Jeg fikk også den beskjeden av gyn for noen uker siden, siden EL var rett rundt hjørnet, måtte bare begynne med aksjelegginga.

Klarte å spamme slutten av tråden for februar... :sorry: Håper ikke de store damene ser det, og får meg bannet... :oops: Ny måned, ny sjanse - er det noen her nå og som er våkne, eller?
Går nok fint men du kan risikere å ikke være med i topp 100

Sorry jeg falt fra. Ble sulten og måtte spise litt, ellers får jeg hvertfall ikke til å sove, og vips - så sovnet jeg! Håper du sover godt fortsatt. :)
Det går så bra atte :) Viktig å få i seg noe mat, ikke lett å sovne med en mage som maser etter mat :D Håper du har sovet godt! Våknet nettopp for mannen skal på jobb, tittet litt innom her, før jeg skal sove videre :)

Tømme oppvaskmaskin og koke kakao. (onsdag er uteskole og derved kakao)

Onsdagen er igang.

Klarte å spamme slutten av tråden for februar... :sorry: Håper ikke de store damene ser det, og får meg bannet... :oops: Ny måned, ny sjanse - er det noen her nå og som er våkne, eller?

Nå er jeg våken [emoji13]

Tittei. Titter forsiktig innom :)
Tips til farge på spinkelseng/tripptrappstol? Skal male det til våren [emoji14]

Lilla :) her har snuppa lilla stol og storebror har rød/orange stol :)

Back
Topp